Grekland

Nu var man hemkommer från träningslägret i grekland brun och vacker. Kom hem i lördas natt och jag var helt slut. känns som att vi inte sovit på hela resa. Men vad underbart kul jag haft. Nicole brukar vara bra på att få människor att skratta och man kan väl säga att hon lyckades denna veckan också. haha Skulle jag berätta allt som hände skulle det ta mig minst en hela dag så jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder istället.

                  

En resa som jag aldrig kommer glöma. Vill verkligen åka dit igen med samma gäng, helt underbara människor.

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Fia

V gött det ser ut! nästaår är jag på ;)

2008-05-28 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0