De jag vill

Ja men det är så lätt att bara anpassa sig till det gamla.
Men du ska satsa på det du VILL få, inte det du KAN få!


Det är ju så sant som det är sagt. Min goa vän ida pida sa detta till mig i går kväll när vi hade en lång diskution. Hon säger alltid sånt där smart. Borde nog lyssna mer på denna tös.

Varför känns det så lätt att falla tilbaka till det där det en gång var medans det är inte de man vill ha. det man verkligen vill ha känns som en omöjlighet. en evighets resa till målet med osäkra kort. Man vet ju aldrig om man når det eller inte. Kanske i efterhand känns som bort slösad tid.

Jag hoppas att jag kommer nå målet trotts allt oavsätt vad andta tycker eller tänker om det.

/Nicole




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0