Sommarsol

Hej inget internet hemma än. Jävla telia!

Sitter här och har grafisk lektion utan lärare som de offta är nu för tiden. Sara har ett barn som alltid lyckas vara sjuk på måndagar. Kunde inte hemmes man varit hemma någon dag så hade vi fått ha henne här. aja vi tog iaf kort i studion till våran uppgift jag och anna. Vi har i uppgift att göra ett snyggt tidinings omslag till vilken tidining som helst.

image108

Resultatet på en utav bilderna.

Söndag
I går hade jag en jätte bra dag. var ute och gick i det otroligt vackra värdet. solen sken så fint så. Längtar verkligen till sommaren. Allt kommer bli så bra. underbara sommar. Att bero på sommar ska jag på anstälnings interjuv i mon på klockargården. man kan la säga att jag är skit skrajj.
I går gjorde jag också nästan alla mina läxor. skit bra att fått gjort de. Två idrottsläxor som faktiskt var ganska så roliga men tidskrävande ska jag stolt lämna in i dag.
Nu ska jag dra mig så ja fått gjort en fin framsida.

Nicole

Kommentarer
Postat av: JERRE!

Jätte fin bild nicole;) du är så söt..

2008-01-28 @ 16:57:30
URL: http://tankaromalltochliteannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0