Lite allt i ett

Hej
Sitter och försöker plugga till anatomi provet jag har i mon. Går inte så bra.
eller jag sitter mest och tänker men kommer nog inte komma fram till något vettigt på ett bra tag känner jag.
Lyssnar på min favvo låt sen väldigt långt tillbaka, ja de är nog i 2 år iaf. You are my sun, kan inte namnet på den och jag hittar den inte någonstans.. fick låten av sandra en gång i tiden. de va ett jävla tag sen haha. Men bra de är de. Så mycket minnen från mitt förflutna som tränger sig fram. Konstigt nog bara bra minnen sånt som man aldrig vill glöma. en väldigt bra låt, ska iinte gå in mer på de.

sanningen
Det har hänt väldigt mycke sen jag skrev sist. Har varken haft tid eller lust att sätta mig framför datorn och skriva.
Jag har fyllt 18 vilket känns ganska så bra men också så overkligt. det var för ca 1,5 år sen jag längtade som mest efter min 18 års dag, och dagen innan ville jag inte att de skulle bli i mon. Vill inte bli stor.
Att bli stor är nog ingeting för mig. jag lever för mycke i min värld. Eller jag vill iaf leva i min värld där allt är bra, där det inte finns några brister och allt bara går vägen. Sanningens värld är som salt i såret. Jag bundar för skräcken och lever vidare i de fina.
Jag hatar att sanningen alltid ska svida så jävligt var man än gör vad som än händer.

Bokade min första körlektion i dag att bero på de där med att ha fyllt 18. var så nervös när jag gick. höll på och pissa ner mig haha. Den 30 jan blev det, sen är jag väl förhoppningsvis igång.

Hemmaplan
Skol-sm i mon för killarna på bg. det ska bli riktigt kul och intressant att kolla. jag hoppas och håller tummarna att det kommer gå bra för dem. Jag känner mg nervös för i mon. typ som om jag sj ska spela. pirr i magen.

Ne nu får jag åter gå till den roliga anatomin.

En bild på laget från nyår:

image107

Underbara tjejer som betyder otroligt mycke för mig.

/NicoleLindaHenriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0