Flytt = sjuk

Mjukis brallor, en stor tjockiströja och två små flätor passar mig alldeles perfa nu när jag sitter här framför pappas dator. Igentligen skulle jag sprungit runt med en basketboll i högsta hugg och svettats gärnet nu och haft skit kul om det inte vore för flytten där mig klena kropp inte stod emot kylan och bakterierna.
Snörvlar precis som jag brukar göra ca en vecka i månaden. snoret rinner och hostan tar kål på mig.

Som sagt flytt var det i helgen. rena skiten tycker jag nog.  Men nu när flytten är snart klar och de andra huset är tommt medans detta här är helt över fullt tror jag nog att det akn bli ganska så bra ändå. Jag har soterat hur mycket som helst och slängt säkert hälften emn änså står lådorna uppradade i de lilla förådet på mitt rum. Min garderob är full medans jag har tre flytt lådor kvar med kläder. Jag måste nog ta och skänka boer mer än hälften. Oftast så sparar man det om i fall att man kommer använda det någon gång. det gången kommer offtast aldrig så skiten bara ligger där och tar plats när det finns tusentals andra människor som hade behövt det mycket bättre än jag. Tänk på de.

Nedrans dag
I går var det dagen då inte så mycket gick vägen för familjen henriksson. Först bråk med jävla telia. Får varken internet elelr telefon för änns nästa vecka. pappa blev crasy i telefonen. Sen var det helvetes städningen i de andra huset. Var så otroligt less på skiten. huvudet bara banka och svetten rann. längtan efter min säng var helt enorm.  Mitt upp i allt sluta toan att fungera här uppe. Va gör man? Rörläggare som pappa är fick åka i väg och fyxa nya rör och lägga sig på golvet inne på toan och fixa å trixa. Ja det var en dag jag inte vill vara med om igen de kan jag ju lungt säga.

Jag ska nog gå och kika lite på hanbolls killarna på tv. Får hålla tummarna för att det ska gå bra för dem. fast jag måste nog säga att jag tycker att handboll är en ganska så klen sport. Förra matchen jag kolla på tv skadade de sig hela tiden och han sjukgymnasketn i deras lag var inne och rände på plan varannan minut. Tyckte lite synd om honom han fick ju sig ett svettigare träningspass än själva handbolls spelarna. haha

Får se om de blir skolan i mon för min del eller om de blir en "försöka bli frisk dag"

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0