Bio kväll

Sitter just nu på min pissiga lektion och väntar på att kvällen ska börja närma sig. Mp3 gör väl de hela lite bättre men inte i närheten till va de skulle kunna vara.
Vi har vikarie i multimedian och det blir ju inte bättre precis.. Tomas min lärare har brutit handen. haha lite komiskt. det har våran vikare också. haha

jag har en fullspäckad eftermidda/kväll framför mig. helt underbart. Nu efter skolan ska jag direkt hem till kajsa min underbara vän för att käka och vila lite. efter det bär de av till träningen. efter träningen är de liga match i hallen. ska bli kul. efter det blir det mysig bio kväll hemma hos ida med de goa människorna jag tycker väldigt mycke om. 
 Ida har så stor tv så de är nästan som bio.  vi ska kolla på love and basketball en jätte bra film som jag och kajsa kollade på härrom dagen. men jag lovar det tåls att ses igen.

Ja de är väl de som väntar denna lilla damen i dag...

ska fortsätta med uppgiften nu som jag inte fattar ett skit av.

/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0