Stunder jag alltid vill minnas

Jag kom nu på efter att ha fått förfrågan om vem som är min bästa kompis att jag allt för sällan berättar de för mina kompisar. Man vill verkligen säga hur mycket man tycker om dem och hur mycket dem verkligen betyder för en. Vad skulle jag annars vara eller göra utan dem. det finns nog ingen som fått mig skratt så mycket som jag gjort med dem under alla år.
det finns stunder mna aldrig glömer. det gången linda skratta som en brandbil då becka splade in det och vi satt i vår nya jätte fula gröna soffa hemma för första gången. När jag tänker på det sprutar minnena upp.
det underbara är att de kommer aldrig ta slut. jag kommer alltid kunna se händerlserna spelas upp framfr mig så länge jag har dem. jaag kommer alltid det eftersom det hela tiden fylls på med nya.
Eller den otroligt roliga gången linnea skulle försöka prata danska på färgan och hon bara fumla typ.. haha och beckas ansiktutryck undertiden glömer jag aldrig trotts att jag var agsnka så borta själv. alla hade röda ögon och var hela väck, men så underbart det var när man tänker tllbaka. Hur många gånger har inte vi skrattat åt den videon? haha
Eller som det gången jag hoppa på kryckor i korridoren i 9an och linda och linnea gick som en vägg runt mig för att inget skulle hända. de bad folk flytta sig för att jag inte skulle ramla eller skada mig.
Sånna helt underbara stunder. Eller som det gången linda gick upp och dela säng med mig för att hon var rädd att någon från garaget skulle komma och ta henne.
Eller alla de sommar kvällarna vi legat på bryggan och kollat på stjärnorna tätt intill varandra och dela filt för att ingen ska frysa.
Nu när det springer runt i huvet blir jag så otroligt tacksam över att de finns.
Även om nästan alla har pojkvänner på olika håll och träffas inte varje helg som förr vet vi nog var och en att allihopa komemr finnas där för  varandra i alla lägen vad det än gäller. En så otroligt skön känsla. Det finns alltid en vägg att luta sig åt om man skulle tappa balansen. Det innebär att man aldrig kommer ramla.

image115image116image117

Jag vill säga att jag komemr aldrig glöma allt det underbara jag fått uppleva tillsammans med er. Ni kommer alltid vara en del av mitt hjärta. Låter som jag skriver till någon jag verkligen älskar. Men ens bästa kompisar älskar man vekligen.

Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0