stora älgar

I går gymade jag på eftermiddan eftersom jag missa bg på morgonen tack vara apu redovisningen som vi bara va typ 10 på av 30 i klassen. det sög. jag hade jobbat jätte mycket med min snygga power point, klart att det inte funka för att jag sparat den i en för nu version. blev jätte arg. min redovisning blev inte alls som jag tänkt. men det var ju bättre än att inte komma dit som de flässta andra idioter i min klass. Många hade så dåliga ursäkter så jag kunde inte annat än att skratta åt de.
Jo när jag gyma i alla fall så hade jag ju pulsklocka som vi använder oss utav nu. det högsta pulsen jag hade kommit upp i var 193 när jag cykla ute i förra veckan. Men i går då så kom jag upp i vad som borde vara min maxpuls 202. eftersom att jag inte spydde kan det ju inte riktigt vara min maxpuls men jävla va jobbigt det var. trampa på som aldrig förr. haha maxpulsen som är 220 - ålder blir ju för mig som är 18 år maxplus på 202. Jag tckte de va stort. kämpade som fan tills jag kom upp i det. följde mätningen ända från 80 nått sånt för att se vad jag klara. kul.

Händer alltid nått
De ringde från jobbet igår också direkt efter att jag hoppat av cykeln. Kan du jobba i kväll var frågan som alla andra gånger de ringer och svaret blev så klart ja som också alla gånger. så efter körskolan åkte jag direkt till jobbet och kom inte därifrån förän kl 21. När jag jobbar händer det alltid konstiga saker. DEt är alltid när jag är där. hur ska de gå i sommar? haha antingen vägrar de går och sova för de tror det är mitt på dagen eller så hittar jag någon dag eller som i går åkte halva avdelningen på magsjukan. Han som jag skulle jobba för isället hade åkt på de, men inte trodde jag att han hade hunnit smitta folket där. det blev lite mycket. sprang mellan rummen som en idiot med klara. Men det gick ändå bra tycker jag. jag känner mig mot förmodan inte dålig eller ont  magen nu sådär dagen efter. ja hade ju inte blivigt förvånad om jag hade legat och sytt i morse. Vi kunde ju inte direkt undvika det igår.

Stora holms trafikövningsplats
Men eftersom jag inte var sjuk i dag missade jag inte heller halkkörningen. Var jätte nervös i morse. vet inte riktigt varför, för det var ju ingeting att vara nervös för.  utan det var skit kul verkligen. Jag har ju hört från andra att det ska vara jätte kul men eftersom jag inte ville bli besviken så förväntade jag mig inte så mycket. jag blev verkligen inte besviken. Vi åkte dit 8 st i en taxi efter att jag klarat ett data prov till i morse. tog  en ganska så lång tid men väl framme tjatade ledaren en massa.
Jag fick köra med en kille som hette karl och tydligen gick på skolan trotts att jag aldrig sett honom. Han gick dessutom i sandras klass. men i alla fall han fråga om vi kunde köra eftersom vi skulle vara två i varje bil. jag skratta ju hur mycket som helst.
precis innan vi skulle starta för att vejja för älgar springer två stora älgar på ängen på andra sidan staketet. det var kul och konmiskt. haha Men det fick bra vi snurra en massa varv samanlagt. ag fick inte kärringstop som de första bilarna i kön fick hela tiden. det var ju ändå kul. det stod ju på bladet att amn hade risk att bli underkänd om man fick kärringstop. men de klarade sig.
Jo jag fck det en gång när jag försökte starta på 3:an, men en annan gång klarade jag att starat på 3:an. det var jätte konstigt. borde fått kärringstop då men de funka =P
Efter e nästan hel dag på stora holms trafikövnings plats var det dax för hemfärd med taxin i rusnings trafiken. det var lagom populärt. alla var hungriga och ville bara hem. men det var en riktigt lyckad dag och jag hade otroligt roligt.

Nu måste jag gå till sängs. jags ka upp tidigt i mon och träna sen ska jag åka till frissan och fixa håret. Jag blir nog nöjd bara de inte klipper av massa av mitt hår. frisörer brukar inte vara så snåla när de klipper så de brukar bli en del. vill ha kvar mitt hår men de måste klippas för att växa. jag had eju ändå sparat hår nu i snart 3 år efter att min moster klipte topparna (en decimeter) enligt henne. haha

God natt /nIcole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0