Skolan börjat igen, suck

Skolan har börjat nu igen efter att mina apu veckor tagit slut, måste säga att de känns skit.
Hade så otroligt roligt på min aup med ajdin och niklas så ajg saknar hela grejjen nu. Idrotts lärare kanske är nått för mig? Jag trivdes ju i alla fall som fisken i vatten.
I går drog vi i alla fall med lektionerna igen, 4 timmars pass direkt på morgonen med grafiks kommunikation. det var lite tungt den första timmen emn sen flöt det på bra tycker jag, a eler för mig i alla fall. jag tryckte in hörlurarna i öronen och lyssnade på jätte bra musik till arbetet istället för att behöva lyssna på alla tjötrövar i våran klass som satt och snacka om igentligen inget vettigt i typ 4 timmar. boring! Fick gjort klart de flesta skisserna till min graf tidning som vi fått i uppgift att göra.

matteskiten
Jag känner lite så här, antingen ger man allt nu eller skiter i allt. det är inte mycke tid kvar nu så jag vill bara kämpa på nu så gott det går. Ja elelr nästan allt förutom matten. jag och sofia gav upp det i dag. med en lärare som knappt kan svenska och är allt för duktig i matte och har svåra komminikations problem blir det fan inte lätt att förstå! det vill jag lova. matte b är dessutom en kurs som jag valt till utöver allt så jag har redan all mina poäng jag behöver. det är ju gött samtidigt som matte b är väldigt bra att klöara av. emn får man ig vilket jag tror jag hade fått så är det bättre att hoppa av där med syns det inte i betygs papprena sen. Lite smart av mig kan jag tycka.
Men ska man ha en lärare i matte kan det underlätt om han akn det svenska språket helt och hållet.

Även som jag inte tycker om mig klass så mycket just nu så är det bara att stoppa in hörlurarna och stänga av dom. Jag är så otroligt trött på dem och ändå har ajg varit i från det i 8 veckor och inte saknat det ett dugg måste jag säga. Många tycker nog att våran klass är helt ok men jag har tröttnat.
det känns ganska så korkat om man ska gå och leta efter inspertion och då går till rökrutan som många i min klass gör. Då är man inte så smart kan jag tycka.

motions cyckel
Ju längre tiden går nu sen jag drog till knät börjar det kännas mer jobbigt. Har på något sätt börjar inse vad det är för jävla tuff resa jag har framför mig. Och ajg börjar minnas mer och mer hur jobbigt det verkligen är att stå vid sidan och bara få kolla på. Jag får helt enkelr klara av det igen. det är inte så mycket annat å be för helt enkelt.
Vi hade bip test i dag på bg, fick ju inte vara med eftersom svullnaden ännu inte gått ner och jag inte kan spring. fick sätta mig på en otroligt rolig motions cyckel istället. efter det vad det dax för styrke tester. dom var jag med på och de gick la så där. men nu vet jag precis vad jag behöver träna på under sommaren. Så det kommer nog bli skit bra.
Längtar verkligen till nästa sesång även om jag själv inte får lov att vara med och spela. Man träffar de människorna man tycker om väldigt mycke oftare. fast det kommer bli tommt utan treorna nästa år.

Ne nu ska jag går och lägga mig snart. har bara idrott i mon på morgonen sen slutar jag, så jag hinner göra många kör prov i mon på datorn.

God natt /Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0