Hon är alltid sjuk

det har varit en fin dag med sol i dag oxå.helt underbart.
Nu mera går folk med kortare byxor och visar bena. sommar tecken verkligen.

På graf lektionen i dag hade vi inte någon lärare igen för typ tredje veckan i dag. av någon konstig anledning lyckas hon eller hennes barn alltid bli sjuka på måndagar. de är så keligt att ha en lektion på fyra timmar när inte läraen är där och kna hjälpa till. kör man fast så gör man och då finns det igen hjälp. tråkigt. jag tog i stället vara på tiden och skrev mitt repotage om Frank som ska in i mon som apu arbete. blev nog ganska så bra när cissi rättat det =)
I går gjorde jag klart min power point som ska redovisas i mon muntligt för ettorna på basket gymnasie tiden. att lärarna aldrig kan planera bättre! Fick fixat till den lite nu innan jag la in den på mitt usb. den blev bra så nu får vi hoppas att jag gör lika bra från mig i monbitti. Har inte sagt till frank att jag ska ha redovisning i mon och inte komme rpå hans lektion. han kommer nog inte att bli så glad när jag smsar det i mon. Det är så roligt när idrotts lärarna skackar skit om resten av lärarna. haha mycke skit snack hann jag höra under min apu.

slutade ganska så tidigt i dag efter att ha varit hos skinnbrallan. hon är jätte jobbig. mamma såg henne i dag när bussen körde förbi henne cyklandes och mamma förstod varför jag inte gilla att gå dit bara igenom att se henne.
Åkter till körskolan när skolan slutat. satt där i 3 timmar med samma prov om och om igen. klarade det till slut efter 4 försök eller nått sånt. Det var massa konstiga frågormed ord i som jag aldrig förr hört. kan det inte bara stå på helt vanlig svenska så hade det varit lättare. jag menar man får ju inte ha ett lexikon på provet sen. tyvärr! haha

Nu ska jag gå och lägga mig, det har vait en lång dag. jag somnade direkt när jag kom hem och vaknade sen en timme efteråt för att mamma ropa. Vi kulle hämta jennifer och hennes kompisar efter deras fotbolls match i hyssna. jag klarade hyssna krysset utan kärringstop. haha har inte fått det på länge nu. Fick offta det förut. Får alltid kärringstop vid ljusen efer skolan. hatar att stana där. haha

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0