denna dag!

jag ska först och främst börja med att ge mig själv ett litet + I fredags när jag skrev det lilla inlägget vet jag inte riktigt vart takarna flög i väg. Jag lyssnade i alla fall på budskapet jag själv gav för jag vet att jag annrs inte är så bra på att följa det och tog tag i det jag ville. Kändes jätte bra och jag är nöjd som bara den.
Det jag vill ha är det viktiga och inte det jag kan få. Nu gäller det bara att påminna mig själv om detta dag ut och dag in tills det till slut sätter sig och inte längre är några konstigheter.

helgen
Ja i helgen har jag varit riktigt duktig känner jag. jag har först och främst klarat av alla det fyra körtata proven som man får göra hemma. vilket känns bra för nu börjar jag nog sakta men säkert närma mig slutet.

Jag var även ute och cyklade. Väldigt bra av mig. ut till hyssna och tillbaka, 1,4 mil. det var riktigt skönt måste jag säga. Kom upp i en puls på 193 en gång och jag höll på å spy, så jädra jobbigt! uppförsbacke och reäl motvind, det var de lilla som behövdes. Cyklade tis, ons, tor och fre förra veckan, fast då i gymmet. Har börjat innse vad jag har framför mig så det är bara att trampa på. Mår riktigt bra efteråt. det är de bästa.

Jag fick jobbat en sväng i går med, sön. de va lite goa pengar. blev inringd precis efter cykel turen, runt halv 5. Så jag slängde på mig kläderna och sprang bort direkt. tog typ 4 min från det att de ringde tills jag befanna mig i huset.
Har haft full rulle i dag. först var det i skolan till två tiden. 4 tim lektion som aldrig ville ta slut, sen jävla skit eng som jag hatar mest i hela världen just nu och sen va skol dagen slut. direkt hem och slänga i sig en macka och ett glas juice för att sen gå till jobbet. jobbade i 5 tim i dag och slutade runt 9 tiden. var lite kämpigt men fan de är ju ändå goa pengar sen till sommar lovet börjar precis.


Nu ska jag gå och lägga mig. känner att ajg inte kan skriva mer. är tungt i händerna i dag.
God natt
/nicole

image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0