Ladda!

Hejsan Världen vilken underbar dag!

Nu sitter jag här och laddar inför kvällen med hög musik och kladdkakorna i ungnen.
Det har väl varit en vanlig vecka för lilla mi förutom att jag varit så nedrans trött efter alla träningen. Nu börjar det hårda livet på riktigt. Träning träning träning heter det och läxläsning där imellan. Det enda målet jag har nu är att inte ge upp. Det är de sista jag kommer all göra. en tjej som jag ska klara av att orka med det.

Markoolio i kväll, laddad som aldrig förr. om en timme ca kör min lillia pappi mig upp till linda då matlagningen körs igång. Jag längtar. allt är fixat så otroligt bra.

Härrom dagen lånade jag hem den stora dyra kameran och tog en massa bilder på Linda och Linnea. Tog bild på linnea till en skol uppgift och sen tog jag fina bilder på dom små söta ungarna. det var riktigt roligt. Får göras om!

      

Jag tycker om er två väldigt mycke! ♥

Nu ska jag gå och vila så jag orkar med en vild kväll.
Kmmer skvallen i mon från ikväll haha

/Klicken

Kommentarer
Postat av: cecilia

Klicken, jag gillar dig jättemycket:)

2007-09-17 @ 21:01:03
URL: http://dolkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0