INte långt kvar

Hejsan
Nu har ännu en sleten men as jobbig måndag snart tagit sitt slut. Jag sitter här ganska så glad över att d eblev en så pass lyckad helf som det factiskt blev. Förfesten va så otroligt lyckad. Den bästa hit tills. Tack Linda! Till en början var vi väl inte så många typ vi 4 tjejor som åt där. gav upp hoppet där ett tag men sen helt plötsligt var vi över 45 st. Det var roligt. trotts att vissa till slut inte fick komma in. haha

  

Vi var väldigt söta alla flickorna. Så bra som en Lygnevi avslutning kunde bli blevd den.
Ja jag må ju säga att jag och Linda såg ganska så fina ut trotts jogging turen fram och tillbaka till linda 2 gånger efter att vi väl fått ut alla ur huset. men va fan lite måste man väl röra på sig.
En redig rolig kväll trottsalla pinsama insedenter jag inte tänker ta upp. Kan inte mer än att små le. och försöka gömma mig.
Nog talat om dettaäven om Markoolio var jätte bra så får jag ge upp den kvällen nu.


Nu äntligen.
om minder än en vecka bara. Jag har längtat i nästan ett år på denna dagen. Fredag kommer bli dagen i mitt liv. Denna jävla långa vägen jag fått klara mig själv är snart äntligen över. Jag har saknat dig mamma! Du är den bästa jag vet trotts allt jobbigt som tyvärr inträffade. Anna- Maria Henriksson Du är min mamma och jag älskar dig mest i världen. ♥
Tänk ändå att vi har klarat de. jag har klarat vardan med ett fejk leende på läpparna i snart 2 år. Helt underbar. jag är så stolt när jag tänker efter.



Denna bilden ännu en gång. men de visar allt. Oss två!
Mamma! Älskar dig

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH vad du är go! jag älskar dig också! Vad sägs om lite mys i helgen?
Puss & Kram
Mamma

2007-09-19 @ 09:31:47
Postat av: Nicole

Mamma jag röstar för myshelg!

2007-09-19 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0