broskbitar-i-sagg-med-lite-dill-i-gryta.

Hej hallå.
kom nysses hem efter en nedrans lång och regnig dag. hAr varit i göteborg me systerryster. de gick la bra. fick äntligen hämtat mig nya klocka =) Fick handlat en fin kjol och en fin linne/ klänning också.
I dag slog jag till med donken. de va de goaste på länge.
har typ levt på en banan i dag och två glutefria knäckebröd.

I dag var det ju baar åt helvete i skolan. eller det var bra till en början men blev bara sämmre och sämmre för varje nedrans långa timme. Började med idrott. det var helt ok tycker jag allt. de blev många roliga skratt iaf. bland annat kattens vurpa. jag gillart! haha du va så söt.
Efter det gick vi på natur kunskap. inte så kul kankse. fattar inte varför vi ska lära oss vad de finns för jord i jorden. meningslöst enligt min mening. Men hunfer i magen sprang vi nästan till matsalen som offtast brukar bjuda¨på fin fin mat. MEN i dag va de rent åt skogen. jag hänger på kissen maten såg ut som
broskbitar-i-sagg-med-lite-dill-i-gryta. mådde dåligt av bara lukten.
ne bamba tanter bättre mat kan ni göra. de som brukar bli bra.

Ja sen vänta en lång håltimme med mat strejk som jag hade för mig själv i infoteket igenom att ligga på soffan och sura. för lilla mig var det sedan dax för ett litet möte med en lärar för att diskutera min engelska. det gick åt helvete. Hon hade ingen tid för mig. så fan! etfer de hade jag tänkt att skita i lek tiden vi hade blivigt tilldelade av våra metorer med ettorna. katten och cissi hade åkte hem och ja sprang till bussen. klart att ja missa den. va kunde mer gå fel. ja fick gå och leka trotts allt. blev bara svettig av alla lekar.

hem och sova och sen bar de av till göteboerg. så nu hemma igen sitter jag här och funderar igenom mig dag. inte någon vidare kommer jag nog fram till.
Min text är med i markbladet i dag. de va ju ganska så kul. även om de inte riktigt så ut så som jag tänkte mig. hoppas alla läser och tar åt sig och ändrar på sitt sätt att se på människor. jag tvivlar ju iof på de men man kan ju alltid hoppas.

God natt alla. Nu måste jag sova så denne da tar slut.
Stjärnorna lyser över er!

/Klicken

Kommentarer
Postat av: carolina

Du är en man ska se upp till

2007-09-19 @ 21:47:20
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0