På svart och vitt

Hej ska bara skriva några små rader nu innan ja bäddar ner mig för natten.
Ord språket lyder = "Efter regn kommer sol"
Precis så kände jag idag. måste komma ihåg detta.

I går gick allting åt helvete. ingetflöt med min väg. Provet i naturkunskapen som jag tänat på hur mycke så helst va skit svårt. ja fatta inte nått när jag gick pappret framför näsan. Va då kunna berg arter och blad? helt förvirrat. Vill inte se va jag fick för betyg iaf. sen fick jag äckligt fullkorns ris i skoaln när alla andra fick go past me köttfärsås ihop rörat. såg skit gott ut. Efter detta gick jag hem och sov i fyra timmar. när ja vakna och hoppade å att allt skulle vara mycket bättre visade de sig att oturen fortfarande satt i. Mamma va grinig. jag och pappa åkte iag till pizzerian i skene för att hämta mat. jag fick en gluten fri pizza MEN jag tycke rinte om skinak och hade beställt me kyckling, tro fan att ja får ett lager på 3 cm me skinka och inte en ända kyckling bit. jag vill bara lägga mig ner och gråta. kännde att där va de nog för dagen. men ja fick äta upp pizzan ändå me tårarana rinnandes på insidan. nedrans.

I dag när jag tänker på detbär de nästan lite skratt retande. men så otroligt mycke de betydde för mig då. de känndes 100 gånger värre än va de va. lite pinsamt. haha
och så vill ja komma till i dag. vilken otroligt underbar dag. Det har varit så bra bara. trotts städning på rummet. som inte va så kul men ja kan inte påstå attd e va tråkigt. I skolan flöt allt på så bra. Tjejerna i klassen satt och fläta varandras hår. jag vill lova att de aldrig förr har hämta i Mp2 historia. men de va jätte mysigt. Vi skratta tillsammans och sånt där inne i fotosalen. Så kul! Man kan ju inte älska alla men de kändes som för en timme eller två kom alla överrens och hade kul.. aa elelr jag hade kul iaf. Mysigt.
efter jag hade sovit åt jag en glass och sen gick jag till träning. blev så glad när ja rapa och de smaka den jätte goa glassen. haha Träningen va kul trotts att ja fick sitta vid sidan av lite då och då och titta. efteråt när killarna bärja sin träning satt vi tjejer där och hade tjej snacket. om sånt där kul som bara tjejer pratar om. Martina och fanny försökte para i hop alla i dam laget me killarna i herrrlaget. jag tror ja valde min man själv i herralaget. haha de va så kul. sandra berätta en jätte rolig gistoria om någon lärare som hade haft ståfräs mitt på lektionen när de trotts allt bara gåt typ killar i hennes klass. skit kul.

Det blev några fler rader än var jag tänkt mig. Men de va vill säga va att ordspråket stämmer. även om man har haft de jobbigt så kommer alltid den dagen då allt släpper förr eller senare. Ha tålamod mina vänner! Vad glad jag blev nu. Hoppas med alla mina fingrar och tår att det blir en lika lyckad dag i morgon.

God natt alla stjärnor där ute i världen! Vi är alla en stjärna.
/Nicole



Beckas 18 åra present. Har glömt att lägga in den. För ni som inte vet hon fyllde 18 den 10. 
 Nu är det bara en vecka kvar tills de bär av.

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0