klack spark

Hej
haha så här ligger det till jag vill bara gap skratt åt gårdagen. Gjorde bort mig ca 8 gånger ordentligt. Ja de va pisamt för stunden men man ska inte hänga läpp för de. Ta de med en klass spark och vandra vidare i livet. Helt underbart att man kan göra så. haha. Jag fick ju iaf någon annan att skratta vilket är possetivt enligt min mening eftersom ett gott skratt förlänger livet. shit va många liv jag har hjälpt till att förlänga. haha

I dag har det varit en rolig dag med både fint väder och många otroligt roliga skratt. Jag lär ju leva länge iaf.  =p
Var så otroligt roligt att få sitta ovh skratta me carro och gänget i dag. precis som i sommras nästan ♥
Träningen var i dag något utöver det vanliga. Eller träningen va la ku förutom att aj va så trög i huvet i da men de fixar sig. efter träningen lyssnade vi på jätte hög musik. Jag fanny och moa stod och dansade som sånna som dansar mellan matcherna. haha så kul. vi gjorde en kropps pyramid. ja ställde mig på derad knän och vi ramla ihop tillslut. hur kul som helst. Längtar verkligen till jag fyller 18 och får gå ut me tjejerna. kommer ju blir så kul.
8 Janurai kommit nu då!

Var hos kiropraktorn i borås en svänga också. ont som fan hör de ju när han rycker och drar i mig. känns ju som att nacken ska gå av. å är de när man har rygg problem men får ligga i trosor och bh och knäcja olika saker tills de lossar. Inte så jätte kul. Men de får man ta de me. gör nått possetivt av det.
-Jag fick gå med raska steg igenom nästan iaf hela borås för att hinna med tåget. Det var min possetiva sak. haha

Nu är det bara två dagar kvar tills de bär av för tjej hänget. Kommer blir så kul. Hoppas becka blir glad av alltihopa. kan ju inte skirva vart vi ska efter som hon kankse är här inne ock kikar.
Lov nästa vecka. ja de känns välbehövligt fast ändå inte så kris. Ne de kommer väl bli kul att plugga matte hela lovet. elelr va säger ni tjejer? Matte prov på måndan. MItt lov sen ut så här efter onsta Matte, matte, matte och matte. ne de löser sig.

Natti natt  /Nicole

Kommentarer
Postat av: carro

Jag älskar verkligen dessa skratt stunder, då mår man som bäst : )

2007-10-25 @ 17:03:35
URL: http://cajanbanan.blogg.se
Postat av: Malin

mm matte hela veckan lång låter inte alls lockande men kan hålla med dig om att det behövs;)

2007-10-28 @ 11:09:15
URL: http://malinjaderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0