Big Girls you are beautiful

Hej hallå Klickis här, ja de stämmer.

Sitter här med ont i rumpan efter att ha suttit i kinna hallen ca 4 timmar. då får man ont i rumpan vill jag lova. haha
Liga laget vann sin match, gött. Jag och Katten satt mest och skratta. underbart roligt.
Låten = "Big girls you are beautiful"  haha JA  vi kände oss minst sagt träffade. haha vi är inte så stora någon av oss men de va mest kul. brunkar ju skämta om de. Du är ju en så otroligt underbar människa.  ♥

  
 
När ja och virre skulle ta bussen hem drev han med mig så jag sprang allt va jag hade upp för kinna halls backen. Fy fan säger jag, aldrig mer! väl uppe för backen me flåset i högsta fart berättade han snällt att bussen inte gick förs om 4 min. Fan säger jag. sprungit allt va jag hade i onödan. haha

Morgondagen.
I mon börjar jag tidigt som alla andra måndagar. För min del börjar veckan i all hast med hel dag.
I mon ska också vårat arbete i medie produktion vara helt klart. det sista arbetet någonsin i det ämnet. skönt! Har gjort färdigt min del i arbetet så det känns bra. ligger inte efter eller nått. haha I mon är det även sista grafisa lektionen i A kursen. så veckan efter lovet börjar B kursen.
 I mon ska jag även till körskolan direkt efter skolan. ska få en massa info om kostnader och sånt. så nu gått folk trar de snart igång på allvar. Vill uppmana alla att inte gå ut på gatorna när ja sitter framför ratten haha
Ne de ska väl gå bra tror jag till slut iaf.

Nu ska jag gå och lägga mIG och sova riktigt gott.
Hoppas alla ni har haft en bra helg.
För det har jag.

/Lilla Nicole med för stor mössa på huvudet. ♥

Kommentarer
Postat av: Katten

HAHAHA fy va elak bild!

2007-10-22 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0