DEn goa Tiden!

Hejsan där ute i kylan.

Jag satt framför datorn i går kväll och fick till ett super inlägg om mina högstadie tid. den tid jag saknar mest i livet.
Va tror ni händer? jo när ja ska lägga in sista bilden av 4 st klart att datorn börjar krongla och allt försvinner. alltihopa! De va den tiden de.
 Blev inte så arg som jag trodde jag skulle bli. Jag kunde behärska mig vilket innebär att jag har tränat min mentala styrka som frank gämt tjatar om. Skit bra tycker jag trotts allt.

Men jag måste ju ta upp de där med högstadiet igen. I fredas var jag, linnea och linda på fest i ubbhult. Festen i sig var inte så kul för det var allt för mycket folk i den sönderslagna huset där vi var. Men at träffas hela högstadie gänget var ju så otroligt kul. obeskrivligt. det var preis som då. Dock ett lite mer berusat gäng än förr men otroligt. saknar min högstadie tid mest.  Pontus och Robin de va så bra att ni var där båda två.  Ludvig har jag inte pratat med sen första dagen på gymnasiet så vi åkte bussen. Hna hälsade och allt var så bra. alihopa! Ordet allihopa betyder mer än ni tror. Min högstadie tid. *Nicole, Pontus, Linda, ludvig, Linnea och Robin* 

             

Bara för att jag saknar högstadiet då vi alla var tillsammans och inte splittrade.
Saknar!
Bilder från Pontus fördelsedag. han fyller år den 13 December. haha de syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0