7 November 2005

I dag är det den dagen jag aldrig vill glömma. 7November

Det 7 november för exakt 2 år sen i dag blev jag tillsammans med min första Pojkvän.
Jag skrver detta i dag för jag vill aldrig glömma den dagen mitt liv snurrade en sväng runt till ett mer posetivt.
Jag skriver också detta för jag vill aldrig att han ska glömma. Vill inte att denna dagen ska vara som ingenting för dig. Denna dagen betyder fortfarande mycket för mig, vill att det ska vara lika såför dig.

Jag blev tillsammans med en helt underbar kille. Men för mig känns det inte som om vi gjort slut.
Jag mena de tog slut men du var då en helt annan människa än den jag en dag blev tillsammans med.
Jag har inga kännslor kvar för dig men denna dagen betyder väldigt mycket ändå. Första kärleken glömmer man aldrig även om det  inte alltid var så bra.


Det var allt jag hade att säga idag. Jag glömmer aldrig av.

/Nicole Linda Henriksson

Kommentarer
Postat av: carro

du är helt enastående :D Finns ingen som du Klicken!

2007-11-07 @ 19:33:54
URL: http://cajanbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0