Vill få vara med.

Hej hej

Nu sitter jag gär igen efter en ganska rolig dag må jag säga. började dagen med nationellt matte prov direkt på morgonen. Matte snille som jag är (inte). men jag tycker att det gick bra i alla fall. satt och plugga matte i 5 timmar i söndas så de va skönt att det kändes bra. vi fick ha håkan som lärare under provet. Han e go!

Efter provet bärde de av till pizzerian. ja var så hungrig och så var det äckel fiskbulla i maten eller nått liknande.
jag, hanna, cissi och kissen gick ända till napoli. de va Ganska långt. men mysigt att få sig en go promenad. de fick bli en margareta med paprika och lök. det satt fin! men ja orka inte så mycke.

Precis när vi kom tillbaka var det håkan lektion. =skit kul som alltid.
jag är nog en av få som tycker om honom otroligt mycke. vi gjorde inte så mycke på den lektionen.
Men va fasen man kan inte inte arbete på varenda lektion.

När jag kom hem hade jag sånn huvudvärk. ville bara sova. men klart att man inte fick det. jennifer börja laga mat prtat me sina kompisar i telefon och hade musiken på hösta volym. ja där tog helt enkelt den tuppluren slut.

jag har faktiskt börjat ed att gå en promenad om dahen mamma säger att det är bra för kroppen så det fick bli en sådan till i dag. ((tråkigt bara att det ska ligga mördarsniglar överallt))

Efter promenaden var jag hemma hos robin en stund. kändes ok. fick en skiva av honom.. iiiii va kul. Avril Lavinge. så nu är det bara att lyssna igenom den.

Var nere i jallen med det är ju träninge men jag får ju inte vara med. läkaren sa att det var tjörtelfeber eller hur de stavas. men det var roligt att vara där. det va jätte mycke roligt folk. alla var på bra humör så det var kul. vill också få vara med och träna snart. känner mig väldigt otränad. men det ska väl vara så någon gång i livet me antar jag.
En tjej i laget hade förlovat sig i söndas, otroligt roligt. tycke jag var jätte kul synd bara att jag inte  har lika tur me kärleken.




*Kärleken finns där, Kärleken finns kvar, det är något som vi alla vill ha*



Nicole

Kommentarer
Postat av: Hanis igen.

jag tycker också Håkan är go emn pizzan var godare:) Tycker vi kan gå ut och gå nån dag, du verkar av en hejdare på det!

2007-05-09 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0