Va dig själv!

Har precis kommit hem från träningen som jag inte fick vara med på idag igen. tråkigt.
I mon är det andra matte provet på jätte kort tid. men jag börjar tycka att matte är ganska roligt. konstigt.
Men jag är ju inte så laddad in för i mon längre. tappa så klart bort min matte tur penna i dag i skolan på mat rasten tror jag. sprang runt om i skolan där jag varit under rasten men jag hitta inte den någonstans. jag blev till och med ledsen över det. jag får leta upp en ny tur penna till i mon bitti. Ne jag får heja på mig själv i mon jag vill klara VG så jag får verkligen försöka. hoppas det går bra. Tack för en jätte rolig dag Cazandra.



Jag kom och tänka på en sak i dag som jag inte skrev förut som jag bara måste ta upp.


Jag förstår inte varför människor alltid ska förändras för att passa in?
Det är så otroligt tråkigt att folk bara inte kan fortsätta vara sig själv.
Det är inte kul att passa in överallt så varför hela tiden ända på sig.
Med detta vill jag säga "Var den du är och spela ingen annan"
Man förlorar så mycke förtoende om man inte vågar vara den man igentligen är.
Att passa in är inte det viktigast i livet. Alla är vi olika och unika så låt det bara vara så.
Var alltid dig själv. Det lönar sig i längden.

.....................................................................................................................................................................................................

 

Detta hör inte till det ovanför linjen men jag måste bara få det skrivet.


*Inatt kändes det  som om jag sova med dig. det var helt underbart.
Jag längtar verkligen tills jag har någon att sova bredvid dagligen.
Jag vill ha någon att sova bredvid. Det är mysigt att ligga i någons
famn när örkret tränger sig på. Jag saknar Dig otroligt mycke även
om du finns där på nått sätt. Mina drömmar handlar om dig.
varja natt är du med i min drömvärld. önska att det kunde vara
i verkligheten igen. Saknar Dig*

/Nicole <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0