Stort hår!

Nu sitter jag är igen nått så otroligt trött. Det har varit en riktigt lång dag i da.
I morse börja jag tidigt och det var bara att ställa sig i labbet och kopiera upp bilderna jag tagit. Det blev faktiska väldigt fina bilder tycker jag iaf.

Sedan var det igång. fan vilken jävla dag. inspelningen av våran musik video.
Tupperade hår, smink, solbriller, små korta jeans ja vi såg helt enkelt för jävliga ut. men det var roligt. alla i skolan kollade på oss med så där lagom sne blick. Men de va riktigt roligt. Vi tog en massa kort och spelade in video som aldrig förr. jag tro att det kommer bli riktigt bra. de va kul iaf. Ja kan bara inte släppa de hur vi såg ut. hahha aa de va kul. Ja rockade ju me den stora vita basen i famnen. 
                                             
                                                                                                           
                                                            

                        
     
Här har vi oss. haha tuffa brudar! de va så jävla kul. Men så trött jag var efter allt stimm och stojj och efter alla underbara skratt. En dag att minnas*

ne ja du sen har jag varit ute och gått i dag. eller jag gick till Tobias och var där en stund. hjälpte han lite me läxan. efter det vandrade vi tillsammans ner till hallen där basket träningen ägde rum. Det är alltid lika mysigt nere i hallen. alla är så snälla och det gillar jag.
    Jag blev inbjuden till student firande i dag me av dessi väldigt trevligt. ska bli jätte kul de är nästa tidag. så jag får börja planera klädsel. vad har man igentiligen på sig? de har jag funderat på nu i nånn timme men kommer inte på nått. men de ska nog lösa sig.

I mon är det tandläkar och ortoped besök. Jag håller tummarna för mig själv. haha De kommer nog gå bra. när jag kommer hem från det i mon måste jag sätta mig och skriva min rapport. eller ja iaf börja på den. de måste jag göra!

God natt!

*Våga Lev livet även om det inte känns rätt*

/Nicole



Kommentarer
Postat av: Hanis

Jag skratat så jag kissa på mig typ 4 gg i går och säkert 7 i dag när vi kolla på videon hahaha

2007-05-23 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0