spring!

jaha nu har jag äntligen satt mig ner för första gången idag för att ta det lungt.  så skönt. det har varit en hel villd da i da. först va de läkaren i morsen. haha jag fick börja träna igen.
Sen va de skolan och matte lektion i 2 timmar. de va ganska ok. hel späckad dag och erfter skolan bar det av till göteborg. Jag fick räkna matte på bussen inför provet i mon. så lite tid hade jag i da så de fick bli plugg på bussen.
Väl inne i göteborg gick provrummen heta. Jag prova hur många snygga känningar som helts till i mon.
Men jag köpte iaf en klänning på gina som jag testat förut. den var lite kakifärgad och knappar på mellan brösten. den bli nog fin i mon. Jag måste med ge om att jag är jätte nervös.

efter tre stressiga timmar i göteborg fick de bli en liten hamburgare som de förövrigt höjt priset på till 13 kr ist för 10. Hamburgaren rakt ner i väskan och ett fint jogging pass till bussen. För att inte missa den.

Kom hem vi 7 tiden då träningn började så de va bara att byta kläder fort och ner me skorna i väskan och MP3 i högsata hugg för att få upp stämningen lite.
Väl inne i hallen var det bara att hoppa in på plan och börja spela. skit kul vill jag säga. vi var runt 20 stycken men med den kondisen jag har nu kan man räkna 19 och en halv.  haha. de är lite pinsamt.
Jag blev nermäjad också. en kille som är tre år ungre men tre våningar längre än mig hängde inte me när jag fint bort honom så han hoppa typ på mig.. haha hans komentar  "Hon stanna ju"

Efter detta roliga tränings pass fick de bli duschen hemma i da. de är mycke goare att duscha hemma än i hallen.
De va så skönt me en dusch. jag älskar att duscha har gjort de två gånger i da. underbart.

I mon blir det en full dag me. först till skolan tidigare än jag börjar för att gymma. de behöver jag
   Sen ska rapporten vara inne i mon.. den som jag är klar me haha och till slut matte prov. Och till sist en rolig kväll på kullaberg. haha de blir nog bra.

Go natt  /Nicole


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0