Skratt.

I går var jag på ett riktigt roligt student firande.
Dessi tod ju studenten som jag berättat om tidgare. Vi åt massa go mat och tårtan, ja den du, den va go.
Alla var så fina och framförallt dessi. Vi kom hem jätte sent tyckte jag iaf vi halv 12 tiden nästan.
Då brukar de vara natten för mig. Så det fick bli en sov morgon i da. förlåt kissen att jag övergav dig på bilden
men jag var så jävla trött.
Idag har det för övrigt varit en ganska okej dag. Vi slapp att ha engelska i dag. Vilken lycka. så jag satt och skrev klart min rapport, så nu är den klar och power pointen blev också klar. as bra. de ska ändå vara inne nästa vecka. jag är lite stolt över mig själv.

Det var ju så äcklig mat i dag så jag höll på att spy. namnet på rätten: jansson alla de indiana.
Va fan är de! undrade vi måndas me håkan. Det var som en janssonsfrästelse fast med korv istället för asiovis och med curry sås. de va så vidrit. De kunde lika gärna hetat Jansson alla de curry.
När jag gav mitt förslag till håkan och kissen i da på rasten skrattade de så de inte viste vart de skulle ta vägen.
Man kan se det såhär: även om jag inte alltid är den smartaste,  så ger jag iaf er ett gott skratt nästan en gång om dagen. Ett gott skratt förlänger livet. så ni kommer nog leva länge ni.

Sen har jag varit och köpt mig en kullabergs biljätt i dag me. vet inte rikigt om jag vill dit men nu har jag betalat så nu får de bli så. Ja får gå dit vare säg jag vill eller inte. 
Jag orkar inte skriva om den andra grejen som inträffade idag. för då kommer jag få skit för de efteråt. 
Tycker bara att så gör man inte. Du ringde inte för att be om ursäkt utan för att berätta vart du skulle och med vem. 
Jag orkar inte me de. blir bara så ledsen.

Så cissi tack för att du finns. jag ska följa dina och alla andras fina små råd igenom mitt lilla liv. 
Nu är det Lost som gäller ikväll och en pop corn påse efter mitt duktiga arbete me rapporten. 


Varför öppnade jag inte ögonen åt både häger och vänster tidgare istället för att se tunnel seende?
Det finns ju massor me roligt åt båda hållen. haha
 



*Varför svika och dra när man kan älska och för va*


/Nicole
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0