Mitt nya liv!

Ja nu sitter jag här framför datorn med en handuk i håret efter duschen lite spänd in för att skriva mitt första blogg inlägg. ska snart gå och göra mig en pop corn påse, tycker att jag är värd det i dag. 
 
I dag börjar mitt nya liv det är därför jag bestämt mig för att skriv blogg så jag kan minnas allt roligt som hänt.
Jag och min pokjvän gjorde slut i tosdags och nu är de ny vecka så nu startar ja från början. Varför jag tyckte att jag var värd pop corn nu var för att jag tagit mig igenom denna dagen utan att tappa modet. I dag skulle han och jag igentiligen firat ett och ett halv år. känner att jag behöver skriva dat så har jag fått det sagt.

Ett och ett halvt år asså, ganska så lång tid. känns som jag delat hela mitt liv med honom. men det ska de bli ändring på. Jag kommer inte änns ihåg hur det är att vara singel, men det får jag väl ta reda på antar jag.  
Orkar inte bry mig om killar mer på ett tag i alla fall. 
 Så här är jag Nicole, 17 och snart ett halvt år. känner mig ganska liten. men här är jag ändå.


/Nicole

Kommentarer
Postat av: Hanis

Jag tycker du är duktig som staratar ett nyare och bättre liv med en söt blogg!

2007-05-08 @ 12:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0