Mat!

God dagens.

Har precis vilat midda det var riktigt skönt i dag faktiskt.
Idag har det varit en toppen dag än så länge. riktigt roligt. jag hade dock en ganska stressig morgon. det var länge sen jag blev så sur på mitt hår. jag fick göra om glätorna tre gånger och det blev aldrig bra. men till slut gav jag mig och lät de va så.. inte min hår dag i dag kan man väl säga. men vad gjorde det när allt annat var bra.

va på håkans lektion i morse. det var kul även om vi gick igenom det vi gjort förut "dagspress, kvällstiningar, magasin kyrkotingning" ja allt sånt. men jag tyckte de va kul. håkan stod och posa en bra stund för klassen. (roligt)
sedan var det dags för två timmars matte. ja såg faktiskt fram emot det tro de eller  ej. Kissen kom till den lektionen de va kul. vi har haft as kul i dag. haha vill bara skratta åt det för att det är så kul.

på engelska lektionen kollade klassen på film medans jag och kissen satt och drömde om potatis mos och pomes frits. (vet inte hur de stavas) men det hade varit så gott. ja som sagt vi drömde oss bort. haha. vilken dag.
Kissen målade till och med en bild på hamburgare och dricka å pommes med ett hjärta runt. det va kul.
Vi gillar mat det är gott:

sitter här nu och väntar på att klockan ska bli kvart i 6. ska åka i väg med en tjej i laget så för att sälja lotter till pensionärer åt klubben. nja de kan väl bli ganska kul. man brukar få nått gott efteråt så ja går la hoppas på det i da me då. haha

/nicole

Kommentarer
Postat av: Kissen

haha gissa vem som var på frölisch innan då?
90g hamburgare och en halvan halvan! Oh yeah!

2007-05-10 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0