Huvudvärk

Hejsan
Idag har jag varit så obeskrivligt trött. tycker verkligen inte om att vara sjuk.
Hade nationellt prov i engelska i dag. sa la inte så jätte mycke men jag hoppas verkligen att jag får G i alla fall.
jag cazandra och cissi gick till lidl i dag de va fan gott. sen var vi på rydals museum. de va ganska kul. vi kollade på mp och es 3ornas exanensarbete. skulle igentilgen haft mialektion när vi var där men det va as skönt att slippa ha en hel timme med henne denna veckan. hon är så tråkig och de vi gör på lektionerna är också tråkigt. kan inte bli värre.
Gick hem tidigare från skolan i da. mådde såligt. hade huvevärk och var så trött som sagt.
jag hade trevligt på bussen hem i alla fall det r ju alltid nått. prata me linnea då. hon är så snäll.
hade velat ha mina bästa kompisar kvar på samma sätt som förut. om jag ändå inte hade förstört de så.. fan!
ne har varir ute och gått i dag med men jag slapp gå själv i faktiskt fick tatt me mig tobbe. det var roligt att få prata med honom lite igen. känns som det var så länge sen.
kollade precis på lost. vet inte om jag tyckte de va så bra idag men skit samma.

ska gå och duscha nu. det är så underbart. jag älskar att duscha. det är skönt att få tvätta bort all dagens skit man gått och sammlat upp.
ska gå och lägga mig efter det. längtar till i mon då har vi håkan lektion igen. iii va roligt.
Har inte varit en toppen dag idag i alla fall det har jag kommit fram till. hoppa de blir de i mon istället.




*Jag hade velat ligga i din famn när mörkret tränger sig på*


Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0