Fortsätt Lev!

Solen lyser stakr utan för fönstret en vacker dag som denna. Jag kom precis hem från kyrkan. Jag tycker verkligen om det stället. ska börja besöka det offtare. Det är mysigt
Idah har jag gjort mycke. ja har duschat och fixat iorgning mig jag har även tvättat och gjort två egna armband. städat på mitt rum har jag också gjort. känner mig lite duktig. målade naglarna förut me, de blev fina.

I kyrkan i alla fall fick jag sitta bredvid Robin. vet inte riktigt hur det kändes. Var nära på att börja gråta ett antal gånger. Men jag har nu bestämt mig för att ta mig igenom detta även om jag känner mig som en liten tänd tändsticka i en snöstorm. helt ensam. Men jag ska klara av att hålla tändstickan tänd. lågan ska inte få slockna.
Alla komfimander var jätte fina och jag önska verkligen att jag kunde backa i tiden och få komfimera mig i sommar igen precis som för två år sen. det var så kul den sommaren. Många av låtarna de sjöng i da sjöng jag me på min komfirmation. ja kunde dom.. haha
Ja ska nog hänga me Dessi och anette till KU någon gång. när jag tänker tillbaka trivdes jag verkligen i alla deras sälskap. Alla relationer människorna emellan var så mysiga.

Jag vet inte riktigt vart jag har mig själv just nu. känslorna och tankarna bara virrar inom mig. De har iinte hittat din plats inom mig än utan är på het spänn hela tiden. Men nu vill jag bara ha kul i mitt liv. det är inte enkelt att bara glömma och det har jag verkligen iinte gjort. "det kommer ta tid" som alla säger och jag hatar att höra det.

Mamma jag älskar Dig mest av allt. Nu äntligen räknar vi ner tillsammans. <3 Jag tycker att du är bäst i världen.

image3

Kärleken mellan oss! vi ser inte normala ut någon av oss men känslorna i bilden säger mycke.




......................................................................................................................................................................................................



Måste bara ha med denna sak sagt. Vill bara komma ihåg det. även om ingen förstår de.

"-Du kan väl försöka att se lycklig ut i alla fall?
 -Nej varför ska jag det? Jag är ju inte Lycklig.
 -Du borde vara lycklig.
-Nej det är jag inte. det har hänt saker som jag inte vill
 berätta för dig.
-Men du kan berätta det även om vi är kompisar.
-Nej jag hade inte gjort det ändå"
 

........................................................................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Hanis

Keep on going babay!

2007-05-13 @ 00:11:34
Postat av: Estelle

härlig bild :)

2007-05-13 @ 22:04:40
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0