Försov mig klart.

Hejsan.
nu sitter jag här i min egen lilla värld med ett glas puco i handen. Puco är super gott men också super obra för kroppen. haha I dag har det inte varit en så rolig dag.

det börja så klart med att jag försov mig 40 min så ja fick slänga på mig kläderna och upp till bussen. han inte äta men jag tog med mig en banan jag tänka äta men ja hade så trevligt sällskap så ja glömde av att äta bananen. (Robin)
När ja kom till skolan fick ja veta att ja fått VG på foto provet. va glad jag blev. de va roligt. hade ju pluggat inför det.
Det hade inte hänt så mycke i dag om jag ska vara ärlig.
Jag fick trevligt sällskap på bussen hem me. (Robin igen) de va roligt och mysigt  att få prata lite.

är lite spänd inför i mon. ska på opera. Ja de är faktiskt sant. Jag på opera!?  ne de ska bli kul får se om jag somnar. som dessi berätta att hon gjort en gång. Slutar sent från skolan sen ska vi äta och sedan bär det av mot göteborg. Vi kommer hem jätte sent. ja som brukar gå och lägga mig halv 11 och vi ska vara hemma vi 12. alldelesför sent för mig men de ska nog gå bra. haha får köpa mig nått gott innan så aknkse jag inte somnar. hihi

Vi är ju lediga på torsta och bär det av tidigt på morgonen från göteborg till kusinerna. Bästaste kusinerna i världen. det ska bli skit kul. Kmmer nog hem på sönda tror jag så de blir inget bloggande föränns då. men då har jag för hoppnings vis en massa att berätta om mina upplevelser.

     
Julia                                Hampus


Ja ne nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng så ja inte försover mig i mon. hade ju vara för jobbigt att göra de två dagar i rad.

God Natt
/nicole




*Glöm inte bort att du är värde full*

Kommentarer
Postat av: Hanis

Tja klicken, hoppas att du gillade operan!

2007-05-16 @ 10:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0