Fina ögonfransar

Ja nu är jag tillbka efter en underbar helg.
känner "levande på nytt" haha
i helgen har jag iaf varit i örebro och handlat. det liggen en jävla bit här ifrån. ja och mamma har färgar ögonfransarna me. de va riktigt kul. men det blev fint trottts allt. fina små flickor jag och mamma. i örebro handlade vi riktiga praliner. de du! dom va aas dyra men värt priset. för de var skit goa. de va typ vit chockolad men mjölk chocklad och jätte god pistage fylning. mmmm va de va gott.

Har haft jätte ont i huvet nu i två dagar. de har varit lite tungt. Men jag bota huvudvärken med att baka världens goaste kladdkaka. de är jag ju bara bäst på! Jag har varit hemma hos Tobe i da me. kollade på anna phil de va kul. Han är en riktigt go människa.
Hahaha har vofflat mitt hår nu me hela kvällen. ser ut som ett lejon. Vi ska spela in en musikvideo i mon och ska se ut som pudelrockare av någon konstig anledning. håret ser ju roligt ut iaf. de kkommer nog bli kul.
I mon ska jag frammkalla massa bilder i labbet me. ska försöka skanna in en bild så ja kan lägga upp den.

Klart att i dag gick en bit av min framtand av. känns jättekonstigt i munnen. men flitig som jag är så gick jag till tandläkaren direk efter skolan och fick en tid på onsdag då jag även ska till ortopeden i kungsbacka men jag ska nog hinna me både och. kommer bli jätte fin i munnen sen.
Jag bestälde tid hos frissan i da me. de är verkligen dax! På torsta i göteborg kl 11. perfeckt! Känner mig riktigt flitig i da.  Kommer säkert bli skit fin i håret. längtar till på torsta.

Ne nu ska jag bädda ner mig i min mysiga säng helt själv. Längtar tills jag har någon som ligger bredvid mig <3



*Ta vara på dina nära och kära för du vet aldrig när det tar slut*



I mon ska jag skicka ett fint kort till mormor. för att hon är världens bästa mormor!


Nicole & Mormor


/Nicole


Kommentarer
Postat av: Hanis

Go mormor, rött är rätt!

2007-05-22 @ 15:28:19
Postat av: cissi

heja flitiga klicken!

2007-05-22 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0