Fan!

Nu är jag på så dåligt humör så jag vill bara klaga och sitta å grina. fan!
dagen har varit helt ok till du ringde. var hos tandläkaren i mrde och de gick bra även hos ortopeden gick de bra.
men ni känns allt bara skit. har pluggat i da iaf och varit ute och gått de är ju bra iaf.

I mon ska jag klippa mig. får la se hur de går. är inte så jävla sugen på det nu iaf.
Det kommer säkert att bli as fult som allt annat.

Förändra världen vill jag! Det är bara ett jävla helvete.

jag ville ju bara höra din röst förut när jag ringde varför skulle du ringa upp mig?
Jag blev så himmla arg och ledsen så ja vet inte vart jag ska ta vägen. vill bara slå sönder nått.
Jag hatar att bli övergiven. Varför lyckas det hända hela tiden.
Jag vill inte bli kär i någon, någon mer gång. Vill inte stå ensam kvar.
Jag är lite och klen och kan inte göra ett piss för att förändra det.




Jag vill klara mig helt själv.

*Jag hatar kärleken men jag är ändå så jävla kär i den!*


/Nicole


Kommentarer
Postat av: cissilainen

vännen, stå ut, det ordnar sig..

2007-05-24 @ 21:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0