En stor värld.

Jaha nu sitter jag här ensam under nattens mörkaste timmar och skriver i min lilla blogg. (Blogg=minnes bok)
började skoldagen med matte prov som sagt och jag tror att det gick bra nu är det bara att vänta på beyget som ja verkligen hoppas ska vara VG. nog talat om matte..

vi hade ifrottslektion i dag men fick inte vara med på den. hanna var inte heller med så vi passade på att umgås lite så där själva för att prata igenom livet och allt som hände runt om kring. det kändes jätte bra att fått prata med henne själv. sedan hade vi två fått en uppgift av kissen att öppna hennes skåp för att ta hennes väska me hår grejer eller vad det var. vi stod där med pappret med nummret på och vridande händer för att försöka få upp skåpet. den uppgiften klarade vi inte av. men som tur var visade det sig att låset gått sönder så vi slapp känna oss så korkade.

vi fick sluta tidigare i dag me. kul tyckte alla andra som kunde åka hem. men jag fick sitta och vänta på min buss i 40 min. efter det kom hampus så ja linnea och sofia åkte med honom hem istälet. as gött.

Jag har varit och köpt blommor i dag med. ja pappa och jennifer satte oss i bilen till skene för att handla blommor till trädgården. det var roligt. ja fick välja två blommor jag vill ha och sedan plantera dem. pappa betala.. haha  de blev jätte fint när de kom på sig platts när vi kommit hem.

hemmagjord hamburgare stod på menyn i dag. det var gott
efter jag ätit gick jag ner till sätilasherr lag hade match. var med linda, becka, sofia och annlee där nere. det var kul även om sätila förlora med 3-4 och det sista målet 2 min innan matchens slut.
gick med linda och becka hem till henne sen. det var jätte mysigt. en sån där tjej kväll som betyder så mycke även om man inte gör så mycke. det var länge sen jag var på en sånn. Linnea kom me dit efter någon timme. hon hade varit hos sin pojkvän. det var mysigt. sedan följde vi varandra hem som man sådär snällt ska göra.

Det har varit en bra dag i da. Får se var livet hade att erbjuda i mon. men nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng. skönt!
God natt!

(Hoppasattduinteärmednågonannan) <3 Jag älskar fortfarande Dig!


                                                                                                                                                              :Folkskygg:

*man lär sig av sina misstag*



Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0