Söta flikkor

solen lyser glatt där ute i sommar värmen och sommarlovets första dag har trängt sig på. Helt underbart.

Igår skolavslutning. det var en ganska så tråkig skolavslutning men de va ändå en skolavslutning.

  

efter en ganska tråkig skolavslutning utan tårta hoppa jag på bussen hem.
Väl hemma fick det bli en rejäl tupplur som innledningen på mitt sommarlov.
Det var välbehövligt.

Sedan lagade pappa en jätte god midda me lövbiff och pommes. de va gott haha
Efter rätten satte sig perfekt i magen. jordgubbs tårta. kunde inte bli bättre.
jag tog sedan på mig fina kläder som var lite försm efter den goa middan.. haha skojja.
Kläderna har aldrig suttit bättre. haha väl i kinna träffa jag hanna och cissi.

  

Vi ängnade skolavslutnings kvällen åt sköna lokal band och gratis bullar och vatten. Alla drack inte vatten. haha
Men eftersom jag var med i nykterhets tävlingen som den så fint heter drack jag vatten och vann en fin tröja. haha
Så fin bild :P



Vi var på donken också och åt hamburgare och glass. det var jätte gott. Ummgicks en del med pappa också igår kväll han va ju också där. Men efter vi tittat på Korta snyggerik åkte jag och pappa hem någon gång vid halv 11 tiden. Vi hann knappt komma hem och stänga dörren föränns vi var tvungna att hoppa in i bilen igen för att hämta jennifer och hennes kompis som var på discot där inne.
Efter lite dans och syrran och andra i väntan på dragningen åkte vi äntligen hem. Fan  jag vann ingen resa till kina men våran granne hade turen att göra det. fan jag som ville. Men jag kommer väl vinna något annat fint som kommer stå i markbladet nästa veckan. jag får hoppas på de bästa.

Så nu är jag här i dag igen och har faktiskt varit och handlat mat me pappa i dag ganska så tidigt. vi 10 någon gång åkte vi. och sedan har det varit städning i full fart sen vi kom hem tills nu. an ska ha någon kompis här i helgen.

Får se vad som händer ikväll men jag längtar i alla fall tills jag börjar jobba så de finns lite mer att göra på dagarna. ska bli underbart att tjäna in sina egna pengar. När jag har jobbat klart ska jag göra nått riktigt roligt.

/Nicole


*Jag har inte märk att du tycker om att umgås med mig, snarare tvärt om*

Kommentarer
Postat av: Hanis

En mycket trevlig skolavslutning må jag säga:D

2007-06-16 @ 13:42:39
Postat av: cissi

Klicken du var fan goast den kvällen! Du och Hanis!

2007-06-16 @ 20:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0