Sol bränd kropp.

Jaha nu sitter jag här på söndas eftermiddan och bara myser. Sol i da, hur gött som helst. i mon kan dom inte reta mig för att jag är så vit. cocos oljan åkte fram ur garderoben i dag och kom väl till pass. lite röd är jag iaf. Men färg det har jag fått. haha
 
Idag har jag varit så otroligt trött. skulle pluggat mer än vad jag gjort. mne det kändes som om jag nästan kunde mediekunskapen inför provet i mon jag måste få bra betyg på. Har läst lite på datorkunskapen också. det va jätte svårt att förstå. Ja mena kunna datorns delar haha De är jag ju as dålig på. mne jag får plugga desto mer i mon. provet är ju på tista så jag hinner. allt går enligt planerna nu : ) Skit bra.
I mon har jag muntlig redovisning med i sve/datorkunskap. Men de fixar jag är ju färdig me power poinen för länge sen så de löser sig. är lite nervös inför det iaf.

Kullaberg
Ifredas var det ju kullaberg. Allt var så otroligt roligt till allt jävla skumm kom fram på. då sket sig allt i mitt lilla liv. men det ska vi inte prata om det är bort glömt nu eller vill inte lägga energi på det iaf.
först var jag hemma och prova kläder och sånt där man brukar göra innan vällen ska dras gång. gick upp till Linda iaf även om jag tänkt att inte göra det. men det var skit kul. ängrar verkligen inte det. Vi åt jäte god mat där uppe allihopa. vi har 8 st och det var full rulle från det att jag kom till det att vi alla gick. trodde jag skulle hinna vila midda men icke sa nicke. Vi blev så fina allihopa tycker jag. Är så glad att jag gick upp dit ändå.

Efter ett antal timmars stress hos linda bar det av ner till bussen mot örby. i slutet av buss turen vard et bara vi kvar på bussen. haha buss nissen kom bak till oss och började prata. han var trevlig. önskade oss  en roligt kväll gjort han me. kunde inte låta bli att önska honom en god helg. haha de va kul.

     

Väl i örby var det tjejer över allt. det var ganska så kul. Jag spelade öl spelet för första gången. Det var jätte kul. Vi skratta så mycke. haha När vi kom till kullaberg behövde vi knappt stå i kö faktiskt. jag och linnea ställde oss i kön för 18 åringar. haha vi lämnade biljätterna och fck ett armband. stolta var vi för vi trodde at det var till bareb men det var de ju inte alla hade fått likadana. haha de va ganska kul vi som va lite stolta så. Det var jätte kul inne på kullaberg , dans, skratt och svett. haha alla bli så jävla svettiga. men det var jätte kul till som sagt skummet kom. då blev de rena floppen.

Lördag
Igår var jag hemma. farmor och farfar är ju här. så jag var tvungen att vara hemma. vi bakade över 200 bullar och 4 pajer de va ganska gott faktiskt. men orka att behöva vara hemma. gick till linnea på kvällen. Linda och becka, jonas, och tobe var där stefan också. Vi kollade på fotbollen. vilken jävla skit matche. den var ju inte bra. fatta inte hur de kunde släppa 3-0 till 3-3. De var bara kul i slutet då det blev lite drama. haha

Efter matchen hade vi tjejerna en het diskution om sverige demokratena. det var ganska roligt. jag tyckte jag och linda vann. men de gjorde vi väl inte. Men vi va bäst ändå. hehe diskutionen fortsatte i fettma och massa sånt. mne det var kul att argumenera lte emot varandra. Sen var den dagen slut.

Ja så nu är jag här igen där jag började in lägget. Sitter på min svarta stol framför men lilla dator och himmlen är ljusblå utanför fönsträtt fast att klockan är 20.21. Jag sk gå och ta mig en härlig dusch nu efter en svettig sol dag. underbart väder.  Jag älskar min Dusch. det är nog en sn sak jag aldrig hade klarat mig utan.
Man mår ju illa om man inte får duscha av sig all skit man gått och sammat på sig under dagen.

Ha en fortastt trevlig kväll alla små barn där ute i världen.


*Gör en gor gärning varje dag så vet du att du lyckats me livet*


/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0