Redan sommarlov?!

Här har jag hamnat ännu en gång efter en riktigt lång dag.
Skrev ett inlägg i går med men de kom aldrig upp. det försvann när jag var klar. skit samma.

Handlat
     I dag har jag hunnit med en hel del tycker jag allt. Varit i göteborg me Cissi. I dag hade jag faktiskt turen på min sida att mq hade stor rea när vi kom in. Underbart! Det blev en dyr historia, inte lika kul kanske.
Men det blev riktigt fina plagg. ett fint grått rutigt linne, en rosa mönstrad stickad kofta (som jag ska dela me mamma, hon kommer gilla den) haha och ett fint vitt lite randigt linne från peak. Jag hitta en massa mer där inne men plomboken räkte inte till denna gången.

Jag köpte ett par fina röd vit raniga shorta med blå kanter och bråa rosetter. även en fin kort armad tröja till dem likadan färg och så med rosett. Hm är alltid bra på sånna praktiska kläder som man behöver nu när sommaren närmar sig.

sommar tider hej, hej, sommar tider..
     I mon slutar skolan. Det känns inte som att de är skolavslutning i mon på riktigt. Det är liksom sommar lov på G. känns som att vi ska gå i skolan minst en månad till. Inga läxor, a ne jag kan inte fatta att de är sommar lov i mon.
I mon lämnar vi alla för att sedan bara försvinna iväh på lov, alla åt olika håll i nästan 3 månader. Jag  tycker allt att de är lite sorjligt. Jag hoppas verkligen att alla kommer tillbaka till skolan sen i augusti med livena ibehåll. Ja de är nog lite sorjligt. 
 
Men jag får la umgås me döingarna på kinna kyrkogård där jag ska sommarjobba. Tänk att jag ändå fick ett sommar jobb till slut efter allt letande och alla iväg sända brev till igenltligen ingenstans.
Jag kom på att jag antagligen kommer tjäna massa me pengar. Måla om ataket låter faktiskt inte så farligt, men jag ska inte säga nått se är säkert as jobbigt speciellt å skrapa staketena innan målning. Det bli nog super ändå. börjar den 25 juni, nästa vecka. och jobba 4 till 6 veckor fram. så de är där ni kommer hitta mig i sommar i målar dräkt å allt. haha En rolig syn tror jag. 

Nä nu får jag gå och lägga mig klockan är ju redan halv 12. kommer ju aldrig orka upp i mon.

Natti natt.

/Nicole


*Låt inte rädslan få stoppa dig*


Kommentarer
Postat av: cissi

gött klicken. Göteborg var spännande, speciellt när du gick in på killarnas pissoar-toalett på terminalen. HAHA dagens höjdpunkt. Härligt med sommarjobb också:)

2007-06-15 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0