PLugg plugg plugg

Nu har jag gått ignom ännu en tung dag i mitt liv. 
 
Går kvällen blev ju rena katastrofen. Jag som för en gångs skull planerat och gjort i ordning alla läxor i god tid för att slippa sitta och stressa sista dagen. hade ju muntlig power point redovisning i dag. klart att nått ska strula när man ändå försökt. Jag hitta iinte mitt usb minne i går med allting på. jag leta igenom alla väskor, kläder jackor till och med gympa skorna fick sig en litet titt. fan va arg jag var när ja inte hitta de.

Kom till skolan utan usb minne och var skit arg. Men så viste jag att jag använt de sist i data salen i fredas. men eftersom mitt minne inte är utan de bästa kunde jag gjort va som helst me de. Men där i datorn satt det kvar. ingen hade tatt de. Underbart! så otroligt skönt.

Gick ner till Håkan lektionen för prov där det var många sura miner i da tyvärr. Provet gick bra tyckte jag. det var inte så svårt om man pluggat lite. tyckte dock som väldigt många andra att han kunde ha formulerat provet lättare. inte använt de svåraste orden han hitta kanske. Men det gick bra ändå. Jag tror att antingen så hatar man håkan eller så gillar man honom väldigt mycke. han har en anorlunda personlighet som inte är så populär hos alla. Han är ganska tyken och elak. Men det häller bara att inte ta honom på så stort allvar. han får gärna idiot förklara mig det gör inte så mycke. bara ahn inte går överstyr mot demänniskor man vet inte klarar av det. Jag vet inte jag tycker om honom ändå. Det var ganska roligt med lite vilda diskutioner.

Sedan var det min och cissis tur att redovisa "från vaggan till graven" det gick också bra trotts att kissen inte var i skolna i dag pga feber. Krya på dig för i mon är de lygnevi!

Svenska och datorkunskaps redovisningen blev av iaf med både power point och och min kropp på plast. känns som jag inte hinner me nått annat än plugg nu. Jag tycke att de gick ganska så bra men jag prata nog väldigt för fort. de gick lite hastigt. Men de blir nog bra ändå. hopas på ett höre betyg och inget jävla G nu när jag väl lagt ner tid. eftersom min tid bara går till skolan nu mera.

Har datakunskaps prov i mon. Jag har nog läst 22 sidor eller vad det är vi ska kunna. väldigt svårt at förstå. Jag är inte direkt den som är hajj på datorns delar och skit mend et ska nog gå bra. ska läsa skiten en gång till sen får de vara nog. Tror att det är vårat sista prov innan sommaren.
 Jag har inte skrivit nått om sommaren en på nått sätt känns det som om de är så långt bort. Men det är ju inte det.
det ska bli skönt med lite ledigt.

Jag vila midda i dage efter skolna som vanligt. fast jag var mycket tröttare i dag. hann inte äta lunch i da i skolna det var så mycke och vi hade inga raster så jag ahndlade en macka, vilket jag skulle ha gjort. den tog ju kål på mig eftersom jag inte tål guten. blev helt slut körd efter den. orka ändå bara halva. Inte bra de där.

Lygnevi i mon. kommer bli skit kul tror jag. hoppas alla tappar massa me pengar och roliga saker eftersom jags ka städa där nere på onsta morgon. vi hitta massa pengar de skulle vara bra för min ekonomi nu. Björn rosenström han har jag bara lyssnat på men aldrig sett så det ska bli spännande.

Ne nu får jag sluta tjata och plugga lite till inför i mon.


*Lyssna inte på det som du inte är värld att få höra*

/Nicole

Kommentarer
Postat av: cissi

halloj Klicken. Redovisningen gick ju suveränt för dig:) Björn Rosenström är bäst live så du kan bara vänta dig party från alla håll och kanter imorgon. Puss och god natt

2007-06-04 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0