Nu åker jag ifrån livet ett par dar.

Risifruttin i höggsta hugg och här sitter jag igen. Tidigt på morgonen denna gången 08:51.

Om en dryg halv timme drar jag till mormor, mickan och mina underbara kusiner i skåne.
Jag beställde biljätten igår kväll. känndeatt jag behövde komma bort från allt ett tag för att tänka.
Jag har fixat allt själv och ska ta bussen in till stan. lite stolt haha. Men så blir det i alla fall. det ska bli skönt.
Det ska bli roligt att träffa alla. de va så länge sen. Vi ska vara i mormors husvagn vid havet kan ju inte bli bättre.. fast den ligger i melbystrand. de är ju inte rikigt i skåne men jag ska dit först.

Det händer en hel del i mitt liv som bara rusar iväg. Jag hinner ju knappt tänka efter. Nästa vecka börjar jag jobba. Då kommer jag ju inte att ha någon tid för mig själv så nu ska jag passa på.
Ska bli skönt att slippa familjen ett par dar me.. haha

Sommarlov

Jag har fortfarande inte fattat att vi har sommar lov. känndes som att jag gick upp i dag för att gå till skolan.
Men de dröjer ju innan den dagen kommer. Känns lite tråkigt faktiskt. Men träffar ju inte alla lika mycke då.

Sitter jag lyssnar på Dolk nu. Det låten är faktiskt ganska blra cissi. Spanish speak. haha
Nu ska jag leva  glassigt till freda och inte göra mer än nödvädigt.


  Ungarna jag gillar ♥


/Nicole

Kommentarer
Postat av: cissi

Skönt att bara rymma för ett tag. Kul att du gillar dolk :D vi ses snart. puss

2007-06-17 @ 13:41:56
Postat av: Hanis

jag giller dig, massa roligheter ska vi på, PUSS!

2007-06-21 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0