Några roliga dar.

En chocklad smörjad macka fick de bli till frukost dagen efter att jag kom hem från skåne.
Jag har haft det jätte roligt.

Martin Stenmark.
Samma kväll som jag kom ner till allihopa bar det av sent på kvällen till Vatten festivalens avslutning.
Fan va snygg han var. Martin hade ju as go kropp och han sjöng väldigt vackert.
De kunde ju inte bli bätte. bra låt efter bra låt. Efter att han stått på scen ocg sjungt och dansat i en timme tog de slut. Men va jag såg så såg alla tjejer ganska så nöjda ut. Jag och min dansande moster och min inte lika fullt dansande moster gick fram till scenen och fick autografer, va man nu egentligen ska me dom till. Men ändå han är ju skit snygg så jag hade gärna en bild på honom på min gula vägg.

Handlat.
Jag har också varit iväg och handlat lite fint. Ett par fina jätte fina skor. Vit och blå randiga me ett ankare fram vid tårna. fin fint.
Sen fick jag ett jätte fint linne från micki. de va vill över magen och i samma blå färg som skorna randigt över brösten. Passade perfekt att ha ihop.

Bil
Haha jag Nicole Henriksson har kört bil ordentligt för första gången.
Det var så roligt. först backa jag ut ur parkeringen. och jag krocka inte.. haha
Både julia och hampus satt i bilden.
Sedan körde jag jätte långt fram och backa en gång till långt bak och sedan körde jag från ganska så fort och bromsa inte helt suveränt. Julia som brukar spy i bilden gjorde inte det. jag är nörjd och hampus han somna. Jag var ju as bra på att köra bil. de va kul me. Det vill jag göra om.

Det var de stora grejerna jag gjorde när jag var iväg på min lilla semester som jag trodde att det skulle bli. Men de blev det inte. När man har semester så slipper man små söta barn som hoppar på en när de är dax att gå upp. Både mormor och mickan låg i husvagnen men julia och hampus valde att hoppa på mig.. haha va dom skratta. så söta små kusiner. Inte en fullt så glad Nicole.

/Nicole

Kommentarer
Postat av: Hanis

Låter som en toppensemester i det sköna skåna, PUSS!

2007-06-23 @ 12:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0