Lill Lördag

Det känns precis som en söndag kväll nu när mörkret börjar lägga sig utanför fönstret.
Denna lilla extra helg har varit helt underbar. Jag har haft så otroligt roligt.
Igår var det as kul i skolan. kissen var på skit bra humör vilket fort smitta av sig.
När jag kom hem efter att ganksa så stort datorkunskaps prov var jag helt slut. Jag har ingen aning om det gick bra på provet men jag får hoppas på de bästa. det var ju sista provet. Underbart!

Jag sökte ännu ett sommar jobb igår. nu är det bara att hålla tummarna. Kinna kyrkogård, ja varför inte?
Hittad en ansökan i skolan så ja sprang direkt till fotot och låna telefonen. han lät väldigt trevlgt i telefon. det var nog presten. Skrapa och måla om staket i 4 veckor hade ju inte varit så tråkigt ändå. men är ju ute och får färg ändå. haha

Jo när jag kom hem som sagt var jag skit trött och la mig i min underbara säg för att vila mig. Jag vakna efter 2och en halv timme men var fortfarande trött. När jag vaknat kom annika. De var så roligt att träffa henne. det var väldigt länge sen sist.
Vi tog oss en lite promenad till skolna där basket träningen väntade. Jag var så osugen på träning. Men jag fick rört på mig lite i alla fall.


Efter en väldigt väl behövlig dusch med goda tvåler och dyrt shampoo vandrade jag, annika och Ida hem till mig där kebab rulle och smikning väntade.
När magarna bar belåtna och smik och frisyrer på plats gav vi oss av ner mot Lygnevi.

Det var skit kul. Det roligaste lygnevi jag någonsin varit på. Mycket roligare än kullaberg. Det är roligare och skönare stämning på lygnevi och så är de go gammal musik som alla kan. Jag dansa med så mycket roliga och söta människor. En riktigt lyckad kväll.
Kom hem vid halv 4 i natt jag och annika. Jag var både trött och hungrig och ont i bena. Det fick bli resterande kebab rulle. Men majs i, mycket god.
Vi somna nog vi 4 någonting och klockan ringde vi 7 i morse. jag trodde jag skulle dö så trött jag var.

Men det var bara att på me kläderna och pannband i håret och en kex chocklad i högsta hugg att behe sig ner till lynevi igen. efter bara 3 timmars sömn.

Där nere städade vi i klubben för fullt. det var riktigt roligt. men med skit det fanns över allt. shit.
Så otroligt mycke skräp och en massa pengar.. haha
Jag hitta massa roliga fynd som fick fylla ut mitt lilla skåp gär hemma.
Jag bättrade på sommar ekonomin också, 200 rakt in i kassa satt inte fel. hittade lite olika tillgodo kvitton me.. skit kul. sol brilllor. det kändes riktigt kul även om alla var trötta som as. Men med trevligt sälskap kan de inte bli tråkigt och lite kakor och sånt. haha

Resten av dagen har jag bara legat ute på madrassen på verandan och slöat. inte gort en fis fär näm. Så vackert väder det vart i da då. helt otroligt va varmt. över 28 grader i skuggan. Sommaren är på god väg.

Nu ska jag gå och lägga mig. är ganska trött även om jag inte gjort så mycke. eller jo jag gick en promenad me. Sätila stranden är ett ställa man bör besöka mer. även om jag gör de nästan varje dag. det är så otroligt vackert.

Säng dax me nya lakan. go natt

*'Ta inget förgivet, det kommer inte bara till dig*


/Nicole


Kommentarer
Postat av: hanis.

Lygnevi ägde, du av goast PUSS!

2007-06-09 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0