Kärleken

♥?♥

I regnet kommer jag möta dig.
Min kropp kommer vara stelfrusen och i behov av värne, ömhet och omtanke.
Det är där på den platsen jag kommer möta dig snart.
När våra händer så sakta möter varandra, i ösregnet bestämmer framtiden, hur det kommer bli.
Dina ögon kommer visa mig hoppet om livet.
Dina ögon kommer visa mig glädjen jag aldrig mött.
Det är inte lång tid kvar till vi träffas.
Jag önska att det var idag.
Jag vill bara hålla din hand igenom livet.
Nu på sommaren kommer vi mötas, du och jag, ett för evigt par.
Låt rosorna blomma för oss och låt solen stiga upp för oss, Du och jag.
Jag vill hitta dig och det gör jag snart.
Nu är de min tur att visa vad jag går för.
Kärlek, ömhet, värme och om tänksamhet det ska jag ge dig från den första dagen till den sista.

♥?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0