Kan inte alla bara vara vänner..

Just nu i denna stund jag sitter här och tankarna yr runt innom mig, undrar jag vad det verkligen är för jävla värld vi lever i.

*Sorg, illska, hat, vrede.
De onda orden dyker upp fler gånger i vardan än va de fina orden gör.
*Kärlek, omtanke, ömhet, värme, glädje.

Jag fattar inte varför ingen gör nått åt de. 

Dom som ändå gör er illa men vill vara era vänner, skit i dom!
Vad fan ska man me dom till om dom ändå får en att må dåligt. 

Kan inte alla bara vara snäll och bry sig om varandra.
Ta hand om varandra i stället för att behandla varandra illa.  
Men vet aldrig när det tar slut.
Helt plötsligt har kankse döden trängt sig på och då är det för sent att göra nått åt det.
Så sluta bråka hela tiden!
Alla förlorar bara på det i längden.
Man kan inte älska alla men man kan acceptera varandra.


*Var ärlig och stå för det du säger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0