Pengarna ska in.

Nu tycker jag allt att jag får ängna lite tid åt bloggen.
det är ju sommar lov och man vill ju egentligen komme ihåg precis varenda dag.

Jobbet
Nej inte jag. I måndags förra veckan började jag jobba. Vilket slit det är mycke värre än jag trodde.
Dagen börjar i alla falla kl 5på morgonen då min skit klocka ringer.
Sedan är det frulle fort och slänga på sig kläderna i allt rus för att sedan springa upp för backen till bussen som går 05:55. Väldigt tidigt! På jobbet ser det ut så här Måla Måla Måla till man bara inte orkar mer.
Vi har fått skrapa staketet också. Kinna kyrkogård är jag på. annars rätt ok, trevliga människor (Nästan alla)

Jag har svart färg över hela mig vilket inte är så snyggt men de får man la stå ut me antar jag. Rik blir jag ju tillslut. haha. Jag ängnar 8 timmar om dagen på kyrkogården.

På torsta ska jag få vara med och se hur de ser ut när de gräver gravar. ganksa intressant men läskigt. får la se om jag kan somna på kvällen sen.

Det är ganska så roligt at stå där ute och måla trotts allt. Jag har haft många diskutioner så här långt med både pensionärer, barn och alklister. Ja trot eller ej men dom gör faktiskt dagebn mycket roligare. 
När jag kommer hem från jobbet är jag dock helt slut. har blivigt en tupp lur efter de hårt arbete varje dag.

1,5 Mil
Nu har jag precis varit ute och gått. det är skönt att vara ute och gå men inte när men börja komma upp i en mils sträcka. I lördas morse tänkte jag vara lite huttig och ta en fin morgon promenad. Jag gick fel och gick alldeles för lång så till slut var jag ute vid 156 an. och då var det bara att traska tillbaka med blåsor på fötterna. 3 timmar tog de och 1,5 mil blev de. Lite nöja va jag då allt.   

Hanna, katten och cissi har varit på festival måste medge att jag var väldigt orolig för er. Men ni verkar ha haft det jätte kul. Har saknar er i alla fall. Katten jag lovar jag bjuder på pizza när jag fått mina pengar. haha Precis som du önska.

Puss och kram Trötta Nicole

Kommentarer
Postat av: cissi

du skulle vart med klicken,vi saknade dig med

2007-07-03 @ 14:56:48
Postat av: Hanis

Hejja dig som är så rediger, jag skulle med behöva sällskapa under en pizza. puss gullet.

2007-07-03 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0