Jag kan klara mig själv!

Hejsan Kära mig själv.

Nu är jag här igen med en yoggi i högsta hugg efter träningen.
Den sitter fin fint me vanilj smak.

I dag kom pappa och jennifer hem igen så nu är jag inte längre hemma själv som jag har varit nu sen i lördas.
Det har varit så otroligt skönt att slippa allt och alla. Det är ju ingen som bråkar med en förutom de dåliga vädret som aldrig ger sig. Är ganska så trött på skit regnet nu. De tar ju aldrig slut utan bara fortsätter att ösa ner.

Tiden alla pratar om är över nu
Denna veckan har varit helt underbar. Jag tror faktiskt, är inte säker men jag tycker nog mer om att var singel än att inte vara det. Jag har så otroligt mycke tid till mig själv och de jag tycker är roligt än vad jag hade innan. Det känns som om den tiden alla pratar om efter något jobbigt har gått nu. den där gamla vanliga "Det tar tid" Det är över nu. Det tiden har gått och jag måste säga att jag mår underbart! Det gör jag. Jag har kommit över det nu. de är borta från mitt liv. Känner mig starkare.

I lördas när vi var på väh till hyssna tippsa linnea, linda om en bok som verkade riktigt intressant.
Jag är ju inte den som läser böcker precis men de lät ändå som nått bra för mig. Så i måndas tog jag mig i kragen och gick på rasten till biblan för att låna den. Nu är det torsdag och jag har läsa 240 sidor redan. det är ca 100 kvar. Jag kan inte förstå att jag läst så mycke utan att tröttna. den är riktigt bra "Hål i Huvudet" Det känns som om boken hadlar om mig. En tjej som blivigt dumpad.
Det var därför jag tog upp ovanstående för jag har insett de nu denna veckan att jag mår helt underbart nu.
Jag kan klara mig själv,  HELT SjÄLV!

Nog pratat om det nu. i Mon då gäller det. Varberg för första gången. haha kommer bli så kul.
Längrar redan nu. Cissi, cazandra och hanna.

Bara en dag kvar att hobba denna veckan. sen är det bara nästa vecka kvar sen skipper jag ha svansen efter mig vart jag än går. skönt!

Jag ska gå och lägga mig nu för atts edan tvinga mig själv upp vid 5 tiden i mon. God NATT.



*efter regn kommer sol sken, har jag alltid fått haft i bakhuvet*

/nICOLE

Kommentarer
Postat av: cecilia

gött klicken, jag visste att du skulle greja detta

2007-07-13 @ 12:20:02
Postat av: Hanis

Fan av gött för dig, saknar dig.

2007-07-19 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0