Helsingborg

Den kännslan jag skrev lite kort om igår vill jag inte tänka på mer så jag tänker inte heller ta upp den mer än så här.
Jag har inte skrivit nu på länge men igår var det iaf Lygnevi, och de va skit kul.

image30

Jag tycker allt att jag var snygg i går. de är inte offta. men snygg törs jag mig på att säga i da.
Jag var där mer Ida, hon är jätte go tycker verkligen om henne.

I mon bär det av till Helsingborg till mina go älsklings kusiner och min lilla sysster jennifer. saknar dom allihopa måste jag säga så de ska bli kul. Vi ska på Helsingborgs festivalen ja och micka de är ju i full gång nu ohc de kommer bli super kul. Har ju slutat jobba nu så de finns inte s mycke vettigt å göra på dagarna. Är hemma själv nu igen så jag kan lika gärna dra mig jag me tycker jag allt. Jag ska börja packa nu de har jag inte gjort än.
Får mig första lön i mon så de blir en shoping tur i göteborg innan avfärd. Underbart att få pengar.

Hjälp!
En sak jag måste ta upp bara som gör mig så illa berörd. Snälla! hjälp de fattiga barnen i Världen.
Såg en jobbig dokumentär på tv i förr går och kan ine först varför vi människor med ändå hyffsat me pengar inte hjälper dom. Så snälla Ängna i Alla fall som en take. 

Ta hand om er!
/ Nicole

Kommentarer
Postat av: Hanis

Klart du är snygg klicken, jag ska tänka på barnen i afrika. puss

2007-07-28 @ 17:10:31
Postat av: cecilia

varför bloggar du så sällan? :S I want more

2007-08-02 @ 22:07:45
URL: http://dolkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0