Många filmer

Hej i mörkret.

Idag har denna lilla flikka haft naturkunskaps prov och inlämning som gick super. Känns bra!

jag har inte så mycket att berätta om mitt liv just nu, är så inne i film världen.
Blir typ5 filmer i veckan. ja herre gud hade en vettig människa sagt. men ne ja är väl inte en vettig människa. det är så otroligt intressant. Om man bara sitta och kikar på film dagarna i enda måste det vara nått man saknar i livet. Cissi nämde de i dag på lunchen men de får bli min lilla hemlighet. haha Männen i dessa filmer  är ju så otroliga. Så bra på allt. varit hittar men dom undrar ju jag! haha
Nicole vakna upp ur din drömvärld! ♥

Nog om det. igår tog vi snygga bilder i studion. nedrans va snygga vi blev katten eller aa du iaf. haha

image105    image106


DE va väl allt för i dag. Lucia i mon, lycka till Linda med alla dina lucia besök. tänker på dig
I dag ska ja se bonde.. skit bra
/Nicole


Kommentarer
Postat av: cecilia

klicko, du och cazandra är mina supermodeller! jag gillar dig!

2007-12-12 @ 21:08:55
URL: http://dolkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0