Gå ihop till ett Team

♥NicoleLindaHenriksson 8 Januari 1990?

Jag har ingen aning om vart jag befinner mig varken på utsidan eller på insidan.
Det är inte enkelt att samla mod för att kunna visa sig för kompisarna med ett leende på läpparna, fast det igentligen skulle vart tårar jag hade velat visa. När människor inte mår bra så ser man ju de, eller jag ser det iaf. Spelar folk att de inte ser eller ser de fast de inte vill bry sig, eller är man för bra på att inte visa de känslorna?
Varför ignorera det som är? det försvinner inte för att amn blundar för de.
Är det verkligen de rätta sättet att bearbeta?
Nej det är de inte. man måste få analysera sin beslut och handlingar för att sedan se vad det var som var felet.
Inte bara ignorera, det är därför vi ska stötta varandra, för er som missar just den pungten. Hjälpa varndra, prata baar finnas där för att de ska kännas bättre. och för er som inte viste så känns de bättre när ni finns där än när ni ignorerar de.

finns där för varandra och sluta upp med allt annat skit. Vi finns här för att hjälpa varandra och inte skällpa varandra.

/Nicole Henriksson

Kommentarer
Postat av: Hanis

Håller med dig helt och hållet!

2007-12-05 @ 11:03:05
URL: http://rocklobster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0