Sista sommarlovs helgen

Nu har skolan dratt igång igen och här är mitt sista sommarlovs inlägg.
En sommar med fart och fläckt, liv och lust, festande och skratt är nu över.
2007 sommarlov bästa ever tror jag.

Jag har inte skrivit om mig livliga helg än som jag utnytjade till max.

Fredag
Helgen började med kräftskiva hemma hos hanna skoglund. Skit kul hade vi.
Fast Nicole åt ju inte fräfter, smaka inte heller och de fick hon ju höra. Jag åt helt enkelt lax istället som va mycke godare skulle jag kunna tro.
Till efterrätt serverades de glass me banan. gott gott. haha Min första gräftskiva och tåls verkligen att komma ihåg.

     

haha Cissi var en utav kräft ätarna som ni ser ävern kräftskals ätarna ser de u som.
En otroligt rolig kväll tjejer, tack hanna för att vi fick komma.


Lördag
Ja sen var jag framme vid en lördag ännu en gång i mitt liv. På dagen städade jag helt villt. haha
Huset var uppdelat i olika soner min var toan och hallen. där sprang  jag me dammsugaren och tvättsvammpar. haha. Party hatten hade jag på mig i sängarna för att de skulle kännas lite roligare att städa och de gjorde de.

När klockan var sex elelr nått sånt titta Hanna, Cissi och marty in igenom dörren. Då rullader allt igång, Dusch, föning, midda för mig, chipsätande, sminkning, drickning ja allt de där.
Cider flaskorna står fortfarande kvar här p skrivbordet. haha. inte bra Nicole.

Efter lilla för för festen hemma hos mig tog vi all tag i påsar och dyligt för en liten promenad upp till pumba.
Där uppe va de ju fullt me folk. (inte väntat) säkert upp emot 35- 40 st. Men kul de hade vi till den höga musiken.

  

Ja glömde skriva att vi var otroligt snygga allihopa. ååh ja jag hade den oranga klänning. väldigt fint. fick den av hanna. Tack!
Sen bar de an me mamma och hög musik i bilen till ubbhult.

 

Det var riktigt kul den kvällen. haha


Söndag
Jag säger ju bara martin stenmark. Han är så jävla snygg. Jag såg han igen för andra gången i sommar fast denna gången på rix fm festival med Cissi och hanna. De andra tjejerna åkte till liseberg.
Jag sjöng med som alldrig förr och lycklig de va ja tommetusan. haha
Skicka en mail till rix fm på morgonen så dom spela hans nya låt baa för mig. haha så underbart. stereon på högsta volym de vil jag lova dig att den var.

Måndag
I går var jag katten cissi och hanna helt vilda inne på liseberg. Massa go musig och halv full Cazandra gjorde kvällen så lyckad den bara kunde bli. Där stod vi media brudarna och skaka loss för oss själva efter som all runt om flytta på sig. haha jävlar va villt. De va fan kul, och gratis inträde fick vi också av hannas syster. skit bra för en fattig. haha kvällen slutade ganska så sent och ja somna nog vi halv 1 tiden.

Skolstarten.
Och i dag var det bara att tvinga sig själv upp en dag som denna första dagen i skolan. ne ja ska inte klaga för jobbigt va de ine. vi fick schema och höra på all gammal vanlig tråkig info och sen va de bara å åka hem. så ja har sovit i 3 timmer nu på eftermiddan. de va skönt.
Fast första dagen i skolan började ju som en mardrömm får ja inte missa. Satte mig så klart i ett tummumi på bussen. som bara jag akn göra och de fastna så klart. haha väl i skolan fick jag skrubba byxor inne på toa till de gick bort.

Träningen väntar nu snart.

/Nicole

Kommentarer
Postat av: cissi

haha, fan vilken go beskrivning.. tack för allt baby (osis det där med tuggummit) ;)

2007-08-21 @ 17:30:28
URL: http://dolkis.blogg.se
Postat av: marty

Vilken kväll vi hade, tack för för-förfesten;D

2007-08-21 @ 18:43:40
Postat av: Kissen

haha jag började skratta högt för migsjälv närr jag läste om tuggummit, du har sånt sjukt oflyt baby! gillar dig mest! <3

2007-08-22 @ 13:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0