Polis = potatis gris

Ja nu sitter jag här ännu en söndag natt i mitt liv efter att ha sutti och kollat på otroligt braiga Beck.
De går ju inte beskriva med ord tycker dom filmerna är så bra. och martin är så snygg (för övrigt)

Ja det va de de, ännu en hel galen helg i en liten tjejs lekfulla liv, för de vill ja lova er.. haha

Torsdag
I torstas låg ja så skönt i den vackra solen och solade min  bruna kropp på förmiddan.
Efter midda bar det av till borås för shoping med Cissi, Carro och Ida. Väldigt mysigt var de. fynda de är ju bara för namnet. vi gik in i hur många affärer som helst och någon av oss kom altid ut me en kasse i handen med fynd i lagda. För min egen del va de 85 kr på kontot så de blev ja inte direkt så där mycke inhandlat, men ett par fin fina byxor fick ja köpt för endast 29:- på Gina som solde ut allla rea plagg. Ja de förståss 2 glassar också. de är ju fan sommar haha

Lygnevi
Asså vilken jävla kväll. vet inte vart ja ska börja.
Ja träffade iaf Carro och Hanna uppe vid centrum när deras buss anlände. När vi väl var nere vid vattnet satt vi vid bryggan och väntade på hanna helt enkelt som aldrig blev klar. haha träffa en massa folk och 3 jävla raggare som fråga va vi gjorde där. va arg ja blev, flyttade på mig och sa att ja inte hade tid me sånna äckel. haha hur våga ja de undrar ju ja nu.
Efter all den tiden vi satt på bryggan rycktades det om att de gick att gå igenom grinden vidd kiosken för de va någon som dratt isär stolparna. Underbart tänkte ju jag. så när vi inte så poliserna hoppa hanna in hur lätt som helst, de gick lite trögade för Caoor men hon kom också igenom lätt.. haha va ska ja säga stora bröst har ja ju inte men hålla in domd e fick ja fan göra.. hahah ja höll på att fastna. men överlycklig var ja när ja väl hade lycksta att planda in. ett litet glädeje tjut fick ja nog till. klart dom såg mig eftersom ja hade rö tröja så han gatts att vi tre vi där tillsammans. och hundes skällde som aldrig förr tror ja. haha han fråga efter våga stämplar och va gasen skulle vi säga, Carro "eehhhe ja eller ehhee" han ropa iaf till sin kolega som kom me raska steg mot oss och börja tjöta om fängelse och straff och skadestånd.
De förståss innan han grog tag i min nacke och höll fast sten gårt och riktia mitt huve nedåt. han va stark. och de gjorde skit ont.
hanna tjöta på och ba om ursäkt medans ja inte våga annat än att hålla med honom och carro va helt tyst. haha
Höll ju för fan på å skita ner mig så skrajj va jag. när han väl släppt ut oss va ingen särkilt sugen på att gynna dom våra dyrbara kronor. Väl ute krama jag hanna och bröt så klart ihop, de gjorde vi båda. Rädslan släppte nog eller nått ja vte inte riktigt men ja va rädd. träffa en massa igenkänningar där ute, de va ju trevligt men kakse inte me anisiktet fullt me tårar. så ja säger aldrig med planka in!
Men tack ändå tjejer för den kvällen, de va en upplevelse ja aldrig glömmer. de vill ja lova er.

     ♥

I går gjorde ja la inget kul. keligt me sommar lov har ja kommit på.
I dag däremot tog ja tag i mitt liv för en cykel tur efter lite tjöt me pappa. Blev så irriterad på den människan.
När ja kom hem jade jennifer hela huset fullt me folk där nere i tv rummet så jag gjorde dom sällska, hade inget bätre för mig efter duschen så klart. haha kollade på två filmer me dom och sen va de dax å vila.I dag blev de ute på altanen. väldigt mysigt.
ja de se har la inte gänt så mycket i dag iaf. eller jo fick sms från Carro. Så himmla söt hon är. Carro du gör mig glad också! :P haha

*Jag längtar som aldrig förr till skolan, ska bli så skönt å komma in i vardan igen.


Lilla Nicole  (snor Klicken)

Kommentarer
Postat av: carro

haha naaw snorklicken du är ju underbar! Haha

2007-08-13 @ 11:30:25
URL: http://cajanbanan.blogg.se
Postat av: Mamma Mia

Hej gumman!
Gud vad du är god. Jag är väldens stoltaste mamma.
Du är en underbar dotter och jag älskar dig!
Puss mamma

2007-08-13 @ 13:31:40
Postat av: cecilia

lilla vännen, planka ska man inte göra... föresten så ska jag döpa mitt barn till gunvald om jag förmås trycka ut nåt. tycker du verkligen martin är snygg???:S

2007-08-13 @ 16:27:31
URL: http://dolkis.blogg.se
Postat av: Nicole

Cissi han är snygg!

2007-08-13 @ 17:34:53
Postat av: hanna

Haha! ja jesus va rädda vi var. inte en gång till säger jag bara! men trevligt hade vi ju stundtals iallafall :)

2007-08-14 @ 16:50:51
URL: http://hannasbloggpunktse.blogg.se
Postat av: Veliga Klicken

Cissi! ja skrev fel.ja mena mikael persbrandt haha minnet ärinte alltid påtopp haha

2007-08-14 @ 21:45:10
Postat av: cecilia

ja jag tänkte nästan det för martin beck är ingen goding direkt...

2007-08-15 @ 12:45:33
URL: http://dolkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0