Onödig da

Vilken nedrans onödig dag det har varit i da.

Slängde mig upp ur min underbara säng fort som tusan när jag insåg att de bara var en halv timme kvar till bussen skulle gå. packa idrotts kläderna och slängde i mig min gluten fria macka i all hast.
En lång proppfull buss väntade på mig uppe vid buss hållplatsen efter min lilla jogging tur för att hinna me bussfan. Men ja satte mig inte på något tuggumi i da. nöjd!

Väl i skolan väntade Idrott på schemat. Brudarna hade laddat upp me idrottskläder och obekväma trosor. haha Katten. Det blev inte någon idrott. oflyt. Vi som all va laddade. De blev lite gammalt vanligt tjöt i teorisalen.

Då gick vi istället huttiga so vi var till lidel och köa. haha Vi satt utanför lidel till dom öppna. Lite luffigt men kul.
Två glass tårtor blev de för gänget som skulle fira sin ett års dag i att ha varit kompisar. Det blev en mycket trevlig liten fest trott de suga kärringarna i kafet som vägra att bjuda på en plastkniv.

Sen hade vi bara naturkunskap men klart att läraren aldrig kom. sånna lärare är väl hurtiga människor? trodde jag iaf. hon hade inte änns anmält sig i expeditionen, vi var där och fråga. Media klassen var för första gången i historien sugna på en lektion och det tåls att säga stt nästan hela klassen väntade i 25 min. ofattbart! 

SEdan ängnade jag alla raster i dag, de vill säga från de jag kom till skolan till de att aj åkte hem vi 12 åt att kolla på alla rädda ettor. haha att de finns så konstiga människor. De va ett killgäng som gick förbi oss mer än 10 gånger i dag och ja skojja inte. Ne de va kul i mon ska jag glo häcken av mig me. finns inget vettigare å göra ju. haha

Nu väntar kyckling och ris hade bra. jag är hungrig.

/nicole

Kommentarer
Postat av: cecilia

yuhuu, jävla ettor och dåliga lärare som inte dyker upp, haha

2007-08-23 @ 14:51:18
URL: http://dolkis.blogg.se
Postat av: Kissen

Du är bäst klickis :)

2007-08-23 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0