Flätans dag

Lörda kväll. Jag vad säger man.

Jag hade iaf en rktigt livlig fredag. Fredas schemat i skolan suger som aldrig förr.
Vilken dag. jag komemr va helt slut efter varje fredag, 25 min lunch rast ja de va allt va vi hann me.
Efter 2 timmars multimeida ville jag ju bara gå och dö. Huvud värken bankade och hungern kom i fatt.
Tobias hoppa på bussen samtidigt som mig och var jätte sugen på frölich. Jag kunde inte säga annat än att jag var de me. Vi hoppa av bussen igen och beställde en massa mat som tobias fick betala för han hade fått sin lön och inte jag. Moset var as gott. Han räddade min eftermidda.

Med mer än väl mättade magar gick vi eller jag i rask takt till nästa buss hållplats. Tobe bara gnällde för att jag gick för fort. men hängde på ganska bra ändå tyckte ja allt. Han är en snäll människa.

Väl på bussen träffa vi så klart goa per som precis hade vait å gymmat.                             
redier pojk de där. Han berättade om sina planer för kvällen som löd
film hos Ida i kinna. med bjudna blev vi båda två. Ganska så gott efter som
mina planer löd: inte ett skit å göra.

Hemma gick jag och min mätta mage rast till sängen för en tupplur efter en stressig dag. Efter två timmars sömn vaknade jag i lite panik och trodde att jag missat att svara när per elelr tobe ringt. men som tur var hade jag inte de. Klockan var bara då 6 och de drjde ca 2 timmar till per hade trimmat klart gräsmattan hos grannen som hans trevliga pappa sa i telefon.

per, pumba och tobe kom sedan och hämtade mig i enjätte skön och fin bil. Fort körde den med, me hög musik.
jädrar vilken stor tv Ida hade. de va ju som att kolla på bio. as coolt. spindel mannen 3 spelades upp på duken och godis påsarna började sakta men säker ta slut, precis som filmen och min energi. höllt på att somna där ett tag.

Ja satt fram på vägen hem. är ju ändå nöjd. haha ja sprang fortare än pumba dit ut. Per satt å sjöng så fint i bilen så vi till slut fick sätta på radion. haha Väl hemma var det natti natt för klockan var mer än god natt för barn som mig.

 
I dag har jag inte gjort ett skit så de är inte värt att skriva om.
Få se om ja ska till tobe snart. Hoppas de. En bra film vill jag nog me se.
På måndag ska jag till dans skolan också de får ja inte glömma. ska dit me Cissi.
Båda två är gammla dansare och ska väl försöka påt igen. om jag hinner vill jag lägga till.
Basketen tar ändå nästan all fritid. men de löser sig.. för dansa de vill ja haha ♥



Jag vill ägna en tank åt Linnea Nilsson i dag cokså.
Hon hoppade på flyget i morse till kenya.
En riktigt modig tjej. Hoppas verkligen att du får det bra.
Och använd kondom för fan om till fället kommer!


/Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0